Piirroskeskustelu
-
-
@lithy Komee kiilto!
-
Rakennekuvien teko on aina inhottavaa, mut ei se ehkä niin tyhmää oo jos siitä tekee itelleen hauskaa
Näyttelyissä toki haukut tulis mutta kuitenkin!! Oma riemu tärkeintä!
Ja miks tää ei nyt näy sitte jahas??
Haluuks joku testata ponin sivuilta että näkyykö se siellä onks tää vaan joku ihme suoralinkkihäikkö
Snipboardin kautta kökkönä
-
@j Mulla ainakin näkyy hyvin
Ompas mielenkiintoinen rotu, en oo koskaan kuullutkaan. Ja toi kuva on tosi persoonallinen, tykkään
-
@kics joo siis tuossa ylemmässä välissä piti olla suoraan sivujen tiedostoista mut se ei nyt jotenki toiminu ni pistin snipboardista erikseen
peneia pony englanniks ja pineias kreikaks ilmeisesti ja luulen että rotuna kai hyvin samanlainen ku pindosinponi, Pindos on vuorialue ja Peneios joki joka laskee sen laaksoon
Tämmösiä irl (lisää kuvia samasta tapahtumasta kaiketi)
Mutta mulle se pääty nyt Alegren kautta siis, en itte tuonu/tilannu!
-
Eri aiheesta joten kehtaan tuplata, ihmisreeniä talliesittelyihin. Luonnosvaihe kyllä vielä.
-
@j näyttää hyvältä jo nyt!
On aina kiva nähdä esittelykuvia tallien ihmishahmoistakin.
Ja vitsi miten hieno tuo sun aiempi piirros kreikkalaisesta ponista!
-
@jodochus Joo mä ajattelin että kun tää projekti nyt on muuten toimintaa vailla, niin voin tehdä siitä vähän sellasen oman rennon treeniportfolion samalla. Piirrän niin vähän maisemia ja taustoja, ja ihmisissäkin jumittaa parissa tietyssä naamassa, että nyt on pakko vähän irrotella
Hot tip muuten perspektiivipiirtämiseen jota ilman en pärjäis - diginä pohjapiirroksista voi vääntää apukuviot pohjalle ja kaavailla pakoviivat vasta niiden mukaan hehe
Helpottaa ajattelutyötä huomattavasti
-
Deadly Seven Lumos
-
En yleensä seuraa tätä topaa koska erakoituminen, mutta nyt on pakko sanoa että vitsit on kasvattipojasta tullut komia!
Ja niin tarkasti ja taiten tehty tuo häntäkin! Wow!
-
@marjahilla On kyllä aivan upea
Ihailen sun tyyliä kovasti!
Omalla kohdalla ei ole hevosia tullut piirrettyä nyt useampaan kuukauteen, mutta ihmishahmoja (lähinnä siis omia D&D hahmoja) ja vaatetusta kyllä senkin edestä. Tuleepahan kehityttyä silläkin rintamalla! En tiedä kehtaanko niitä välttämättä tänne jakaa, kun ei varsinaisesti keskusteluun kuitenkaan liity
-
@screwdriver No siis, täähän on piirroskeskustelu eikä piirroshevoskeskustelu
Et jaa vaan! Ois kiva nähdä!
-
@pölhö @ScrewDriver Kiitos paljon! Oon tähän myös itse hurjan tyytyväinen, en tiedä miten onnistuikin niin hyvin. Oli tarkoitus tehdä vaan joku nopee kuva varsakuvan ja rakennekuvan lisäksi
Ne aina onnistuu täydellisesti, joiden ei ehkä tarvis. Nyt sitten kun yritän vääntää tärkeää kuvaa, niin tökkii
-
@kioja No laitetaan sitten pari! Varmaan tulee ihan hirveen kokoisina, sori
Näiden henkilökuvien kanssa on tullut paljon leikittyä lineartin kanssa, eri tyyliä, eri sivellintä ja eri väriä vähän parantamaan tylsää linetystä
Ja tosiaan näitä ennen en oo oikeastaan ihmisiä piirtänytNäihin kulutin reippaasti useita tunteja, kun itselle kyseessä tärkeät hahmot.
Yllä olevan portretin lineart on mun kumppanin käsialaa, eli hänelle creditit siitä
-
-
Oon taas pikkuhiljaa piirrellyt ja väritellyt mun lellipentu Rosegarden’s Woodroselle varsakuvia. Laatu vähän kuoli kun yritin pienentää noita, mutta ei anneta sen haitata
Molempien kuvien taustoista kiitos kuuluu @Marjahilla lle, koska päätin että keskityn siihen suurimpaan haasteeseeni vasta vähän myöhemmin. Tän ekan kuvan anatomiaan ja asentoon on otettu mallia tästä kuvasta.
Tän seuraavan kuvan lineistä kiitos @Elisa! Tän kuvan väritykseen oon enemmän tyytyväinen kuin edelliseen.
-
@perho hän on söpö tapaus
-
lähtö rakennelineihin nyt pitkästä aikaa ihan sillee oikeesti eri rotuja vertaillen (+ aasi)
-
En kestä millä tahdilla @Lithy duunaa noita kuva. Mulla ikuisuusprojekti saada kaikille kuvat !
@Perho aivan super suloinen tyyppi
-
Ihanan kiiltäviä sekä @Kics että @Lithy
Mä haluun vaan piirtää aaseja tästedes tästä tuli maailman söpöin