Piirroskeskustelu
-
-
Majinan koulukoni (isompana)
-
@marjahilla ihana
-
@marjahilla ompas hieno
🤩
-
Tavotteita tälle vuodelle kyseltiin niin voin sanoa, että itse otan tavoitteeksi piirtää enemmän (viime vuosi tuntui menevän jossain horroksessa enkä piirtänyt kuin ns. pakolliset).
Ja ehkä otan tavoitteeksi piirtää vihaamiani rakennekuvia sen verran, että uskallan jonkun ihan johonkin näyttelyyn tyrkätä.
haha, sitä odotellessa.
Hevosten jalat ja taustat aina ollu mulle ongelma, joten jos niihinkin vähän jaksaisi panostaa jatkossa enemmän… Tämän päivän kuvan perusteella… Jatkan harjoittelua.
-
-
-
@lithy voi vauvva
-
@lithy Tosta hopeesta tuli heti mieleen joku Silverstar tai Quicksilver
-
-
Eihän tässä menny ku kolme päivää… Mutta kuvassa pitäs olla Arthur Morgan Red Dead Redemptionista. Onko kellekään tuttu peli? Itse oon ihan koukussa tähän peliin.
-
@anna-s on erittäinkin tuttu ja yks lempparipeleistä, tähän ei ikinä kyllästy! Aivan upeasti piirretty Morgan 🤩
-
@viixi kiitos!
-
@Marjahilla Ihana, tuo väri on niin hauska!
@Mila Voiii mikä taapero siellä
@Anna-S Vau, upeat kasvonpiirteet!
Laitetaas tännekin esille pari onnistunutta maalausta tältä viikolta
-
@tuulia ihan täydellisiä!
-
@tuulia Toi talvimaisema!
-
@tuulia Apua, aivan upeita
-
@Elisa @Jenna @ScrewDriver Kiitos kovasti
-
Päivittelin photoshopin ja nyt kun se toimii jälleen, joutuu taas harjoittelemaan otetta siihen
Linet piirsin käsin ensin tussilla A5 paperille päästä vetäen ja sitten koneella puhtaaksi. Ei tähän menny ku koko päivä, samalla väsymystä vastaan taistellenTarkoitus on ehkä tehdä tuo ravitalli piirretyksi, mutta ehkä kuitenkin liikaa vaivaa. Saa nähdä mihin käyttöön tuo sitten tulee, jos tulee.
-
@elisa Oii onpa hän komea