Piirroskeskustelu
-
Tätä on tänään tullu pyöriteltyä ihan laittoman kauan, tuntu et mikään ei onnistu ja valehtelematta taistelin pelkän silmän kanssa varmaan kaks tuntia
Koneella nää kuvat näyttää myös kauheen tummilta verrattuna tabletin näyttöön, pitää varmaan vähän säätää vielä
-
@olivea ihana Kingi!!
liinaharjasuokit on best, varsinkin semmoset oikeen kilometrilettiset niinku Jaime tai Pyry!
-
australianhevonen(?) projektin alla
kadotin kynän tässä välissä. jes
e//
aaaa ei mulla kestä hermot tällästä!
hidasta!!
-
@Olivea Upea pääkuva
Maalaan yleensä max A5-arkille, mutta lähiaikoina olen kokeillut paria maalausta, joilla onnistuin täyttämään lähes koko A4-arkin! xD
Jälkimmäisessä kokeilin vielä tekniikkaa, että maalaan alueen ensin vedellä, ja sitten tiputtelen siihen väriä, ja jälki oli kyllä kivan näköistä! Ei nyt skannattuna näy enää niin suurta eroa “normaaliin”, mutta mukava oli kokeilla
Lappielämyksen tiimoilta inspiroiduin maalaamaan poroja ja huskyjä, tahtoo itsekin Lappiiin
-
Muutama kaveri pääs kasaantumaan kun printteri kävi kokeilemassa elämää olohuoneessa. :'D
-
Tekaisin tänään kuvan @Nicky ltä ostetulle australianhevostammalle
Virheitä löytyy 1 ja miljoona päälle, mutta tykkään että tammasta tuli sen näköinen kuin päässäni kuvittelin, ja oon päättänyt että piirtelen vaan rennoin ottein oli lopputulos mitä hyvänsä
Rakastan @Tuulia n ja @Lithy n käsintehtyjä piirroksia
Vaatii todellista taitoa saada jälki näyttämään noin siistiltä!
-
@kics Toistoa, toistoa
Kiitos
-
huudellaan nyt aluksi täällä, kun tällä ei ole vielä niin kiirus
löytyisikö täältä tekijää hevostapahtumien ruusukepaketille ? paketti saisi sisältää perusruusukkeet sijoille 1-6 ja muutama prameampi “titteliruusuke”
isommissa ruusukkeissa varsinkin pitäisi olla tilaa myös tittelien teksteille häntäosiossa. yksityiskohdista lisempää sitten itse tekijälle ! palkkana lähdettäisiin ensin tarjoamaan tekstipalkkaa