Piirroskeskustelu
-
Tätä on tänään tullu pyöriteltyä ihan laittoman kauan, tuntu et mikään ei onnistu ja valehtelematta taistelin pelkän silmän kanssa varmaan kaks tuntia
Koneella nää kuvat näyttää myös kauheen tummilta verrattuna tabletin näyttöön, pitää varmaan vähän säätää vielä
-
@olivea ihana Kingi!!
liinaharjasuokit on best, varsinkin semmoset oikeen kilometrilettiset niinku Jaime tai Pyry!
-
australianhevonen(?) projektin alla
kadotin kynän tässä välissä. jes
e//
aaaa ei mulla kestä hermot tällästä!
hidasta!!
-
@Olivea Upea pääkuva
Maalaan yleensä max A5-arkille, mutta lähiaikoina olen kokeillut paria maalausta, joilla onnistuin täyttämään lähes koko A4-arkin! xD
Jälkimmäisessä kokeilin vielä tekniikkaa, että maalaan alueen ensin vedellä, ja sitten tiputtelen siihen väriä, ja jälki oli kyllä kivan näköistä! Ei nyt skannattuna näy enää niin suurta eroa “normaaliin”, mutta mukava oli kokeilla
Lappielämyksen tiimoilta inspiroiduin maalaamaan poroja ja huskyjä, tahtoo itsekin Lappiiin
-
Muutama kaveri pääs kasaantumaan kun printteri kävi kokeilemassa elämää olohuoneessa. :'D
-
Tekaisin tänään kuvan @Nicky ltä ostetulle australianhevostammalle
Virheitä löytyy 1 ja miljoona päälle, mutta tykkään että tammasta tuli sen näköinen kuin päässäni kuvittelin, ja oon päättänyt että piirtelen vaan rennoin ottein oli lopputulos mitä hyvänsä
Rakastan @Tuulia n ja @Lithy n käsintehtyjä piirroksia
Vaatii todellista taitoa saada jälki näyttämään noin siistiltä!
-
@kics Toistoa, toistoa
Kiitos
-
huudellaan nyt aluksi täällä, kun tällä ei ole vielä niin kiirus
löytyisikö täältä tekijää hevostapahtumien ruusukepaketille ? paketti saisi sisältää perusruusukkeet sijoille 1-6 ja muutama prameampi “titteliruusuke”
isommissa ruusukkeissa varsinkin pitäisi olla tilaa myös tittelien teksteille häntäosiossa. yksityiskohdista lisempää sitten itse tekijälle ! palkkana lähdettäisiin ensin tarjoamaan tekstipalkkaa
-
Jos sitä kehtaisi tännekin pitkästä aikaa jotain laittaa…
Piirtotaukoa on ollut jonkin verran, mutta tänään päätin että piirrän jotain kivaa ja rentoa, sellainen aivojen nollaus.Testasin myös paria uutta väritystekniikkaa, ja pakko sanoa että ihan kyllä tykkään tästä jäljestä. Täydellinenhän se ei ole, mutta ei ollut tarkoituskaan.
Mun ongelma on ollut pitkään etten saa taustasta ja hevosesta yhtenäistä, niin mitä muut on mieltä, miten onnistuin?Yleensä innostun piirtämään taustaa paljon enemmän kuin itse hevosta, ja tälläiset jotenkin satumaisemmat taustat on ehdottomasti mun suosikkeja…
-
There was a glitch in the matrix, linet Tea
-
Onko virtuaalipoppoon piirtäjillä vuodelle 21 tavotteita?
Omana tavoitteena olisi tehdä enemmän töitä, joissa kädenjälki näkyy ja mielellään käsinpiirrettyjä. Myös pastellikynät ois hankinnassa
-
Omalla kohdalla ois tavoitteena piirtää paljon enemmän kun tuli 2020 piirrettyä, ja samalla kehittyä värien käytössä ja ihmishahmojen piirtämisessä. Niitä on nyt muista kuin virtuaaliheppoihin liittyvistä syistä tullut piirrettyä ja harjoiteltua, ja haluaisin jatkaa samalla meiningillä
-
Jos välilä vähän varusteita
-
@annel piirtää enemmän, mutta en tuu vauvan takia pääsemään tähän tavoitteeseen, tiedän sen jo nyt
Olis kiva oppia myös piirtämään ihmisiä, mutta kamalan vastenmielistä puuhaa… tarkoitus olis myös piirtää muitakin kuin hevosia ja omasta päästä. Plus värien käyttö, epärealistisuutta jne.
-
@elisa Ei voi tietää, kun mun lapset oli ihan vauvoja, piirsin paljonkin. Ne oli kantoliinassa tai sitten mulla oli pöydällä tyyny ja imetin siinä, pysty tietsikalla hyvin piirtämään =D Myöhemmin sitten päiväunien aikaan yms.
-
@annel voi olla tai sit ei. Mulla on vähän noi kiinnostuskiikarit tiirailemassa piirtelyiden sijaan muita juttuja näin muutenkin. Mikä on kyllä tosi harmi
mut tällasta tää on jo pari vuotta ollut on off. Ehkä taas joskus inspaa enemmän. Lähinnä se fiilis, kun ei osaa, niin sit ei myöskään jaksa ja viitsi.
-
@AnneL En oikeestaan ollu aatellu mitään varsinaisia tavotteita, mutta onhan niitä kumminkin! Oman vakiintuneen tyylin löytäminen, ja sellainen rento ote on tän vuoden tavoitteet!
Rennosta puheenollen, piirtäminen on yllättäen aika kivaa kun ei välitä realistisuudesta tai anatomiasta niinkään…
Voihan sitä korkeaa koulua näinkin opetella, eikö?
-
@annel said in Piirroskeskustelu:
Onko virtuaalipoppoon piirtäjillä vuodelle 21 tavotteita?
Tavoitteenani on ennen kaikkea opetella taas piirtämään hevosia. Tuntuu, että mikään ei onnistu, menetän hermoni nopeasti jos en saa jotain yksityiskohtaa onnistumaan ja sitten jätän koko projektin kesken. Viime viikot on kyllä tullut piirreltyä kaikkea muuta, mutta hevosten piirtäminen ei vaan onnistu. En ymmärrä miksi.
Kunhan palaset loksahtaa paikoilleen niin aion kyllä piirtää mahdollisimman paljon erilaisia kuvia hevosilleni (sekä saada myös lahjapiirrokset tehtyä).
-
Pitkästä aikaa sain piirrettyä hevosen, oon nyt tykästyny tällaseen maalausmaisempaan tyyliin
-
@annel mulla olis tavoitteena päästä ylipäätään taas piirtämisen makuun. Ennen (siis joskus 5v sitten) tuli kuvia käytännössä liukuhihnalta ja parhaassa tapauksessa useampi per päivä, kun taas esimerkiksi viime vuoden tuotokset voinee laskea yhden käden sormilla.
Ja tuohon tavoitteeseen pääsemisen aloitin tänään tällaisella puuvärityöllä. Malli oli käytössä sekä hevosen asentoon että väriin, aikaa kului reilu tunti