Pelikeskustelu
-
@turjake Joo noihin vanhempiin malleihin (myös Xbox One) näyttäisi olevan huhtikuussa vasta.
-
@turjake Hmm oisko toi 7.2. se päivämäärä, kun ihmiset joilla on Deluxe-versio, pääsee pelaamaan? Sekavalta kuulostaa muuten
-
@jayde Joo siis kyllä, deluxe 7.2. ja normaali 10.2. sekä vanhemmille alustoille tuo huhtikuu.
-
@jayde Where's my Ravenclaws at? Olen kyllä aika puoliksi ja puoliksi Korpinkynsi/Puuskupuh. Pelissä tuo Puuskupuhien oleskeluhuone näytti ihanalta...
Äsken laitoin ennakkotilauksen menemään (mutten deluxeen, kun en ole kiinnostunut pimeyden voimista ja pelaan muutenkin aina as a good guy ). On se jännää! Eniten odotan ehkä vain yleistä fiilistelyä Tylypahkan mailla, sekä luudalla ja hevoskotkalla lentämistä.
-
@alexiina-c Missä te noit testei teette
-
@serena Pottermoren sivuilla on tupatesti, suojeliustesti ja sauvatesti, mutta taitaa vaatia sisäänkirjautumista (siitä on pitkä aika, kun nuo testit siellä tein). Toki tuo tupatesti löytyy muualtakin kokonaisuudessaan (esim. täältä).
-
@alexiina-c said in Pelikeskustelu:
@serena Pottermoren sivuilla on tupatesti, suojeliustesti ja sauvatesti, mutta taitaa vaatia sisäänkirjautumista (siitä on pitkä aika, kun nuo testit siellä tein). Toki tuo tupatesti löytyy muualtakin kokonaisuudessaan (esim. täältä).
Gryffindor 83%, Slytherin 52%, Ravenclaw 46% ja Hufflepuff 28% En oo varsinainen Potter-fani, katoin leffat Snapen takii, mut nää on ihan hauskoja
-
@alexiina-c Ei yllättänyt, mutta 81% ravenclaw over here!
-
Joko tyypit kattonu Last of us sarjan ekaa jaksoo? Oli hyvä!
-
@turjake Onko se Netflixissä?
-
@turjake Siis älä sano että se tulee jakso kerrallaa.... Oon niin kärsimätön että odotan mielummin sitte kaikki jaksot että voin bingettää
@Serena HBO! -
@mibula hah joo yksi kerrallaan
-
Jep! Ihan kylmät väreet iski kun intro alkoi soimaan Kyseinen peli ollut lähellä sydäntä jo sillon 2013 kun ekaa kertaa julkastiin, eli sarjan julkaisua tuli odoteltua aika pelko/jännitys mielentilassa, ihan vaan kun tv-adaptioilla on paha tapa kusta totaalisesti + ennakkoarvostelut oli pelkkää positiivista et ei ihan tiennyt uskoako vai ei.
Mutta helpottavaa huomata miten ne on ainakin ekan jakson perusteella pysyneet hyvin materiaalissa ja menneet omiakin reittejä pitkin niin tällainen tlou seniorikin sai pidätellä välillä hengitystä (kolari bait oli aika 5/5 ) Näyttelijätkin on miusta tosi osuvia vaikka niistä ollaan oltu montaa mieltä. Nyt pitää vaan toivoa et taso pysyy samana tulevissakin jaksoissa!
psps ihmiset jotka ei oo peliä pelannut mutta miettii sarjan katsomista niin katsokaa ihmeessä, tarina on oikeasti aika 10/10
-
7.2. joko hätäsimmät on koeajaneet.. tiiätte kyllä mitä?
terv. mun pitäis töiden jälkeen nukkua vaan tokkopa onnistuu
-
@serena MINÄ! Eilen jo kolahti laatikosta ja heti asentamaan ja aloittelemaan! Ensifiilikset on oikein positiiviset: kiva grafiikka, tykkään paljon hahmojen ulkonäöstä (omasta akasta tuli niiiin kiva, haha ) ja lähti vauhdikkaan jännittävästi tarina heti käyntiin (vaikka täpinöissäni halusin vain suoraan Tylypahkaan ). Ihan parasta, että sai tehdä oman sauvan (valkoista omenapuuta, 11 tuumaa, "wippy" ja yksisarvisen häntäjouhi )!
On mielenkiintoista nähdä, miten omat valinnat vaikuttaa tarinan suuntaan ja muuhun - pelaan tietysti extrahyviksenä, niin kuin aina kaikissa peleissä Vähän vaatii totuttelua ja harjoittelua käytettävyys, etenkin taisteluiden ja RPG-interfacejen suhteen, kun en niin paljoa ole tämän tyyppisiä pelannut, että luonnostaan ymmärtäisin mitä pitää tehdä
-
@alexiina-c Mul oli tarkoitus aloittaa vasta perjantaina kun alkaa vapaat, mutta laitoin jo eilen asentumaan ajatellen sen vievän ehkä useamman päivän (nii ei mee sit peliaikaa hukkaan siihen!) mutta se oliki parissa kolmessa tunnissa jo valmis.
Niin.. en mä kyl sitte vaan voi jättää sitä viikonlopulle. 🥲Ei onneks yhtään pitkältä tunnu työpäivä.
/ Ja siis ei yhtään auta ainakaa ku nii hyviä arvosteluja saanu tämä peli!
-
Mulla asentuu nyt Hogwarts Legacy, pitäis päästä parin tunnin päästä pelailemaan
Mä aina haluaisin pelata pahiksena tai vähintään kyseenalaisena hahmona, mutta en ikinä halua tuottaa pettymystä NPC-hahmoille
-
@jayde said in Pelikeskustelu:
en ikinä halua tuottaa pettymystä NPC-hahmoille
Tämäkin Olen aina niin ylimukava NPC:ille (esim. Simssissä en ikinä kiduta tai kiusaa simejä, ei pysty enkä halua) - mutta niin olen kyllä oikeassakin elämässä Tosin täytyy sanoa, että spoilaamatta hirveästi, HL:n alussa tulee valinta kahden kaverivaihtoehdon välillä, enkä pitänyt kummastakaan tai olisi halunnut kumpaakaan, hah
-
Mä kyl osaan olla ilkee jos en vaan syystä x tykkää jostain hahmosta. Saa nähdä, en oo ees spoilannu itteeni tän pelin suhteen yhtään niin ei oo mitään hajuu mistään.
Oliks tässä muuten siis joku mahdollisuus muuten yhdistää olemassa olevaan Pottermore -tiliin, onko siitä jotain hyötyä? Mietin tässä jaksaisko rekata.
-
@alexiina-c Mä katoin pari Sims-videota, ja ihan kamalaa kuinka ne vaan kidutti niitä hahmoja laittamalla niitä joihinkin ovettomiin kellareihin. OIi pakko vaihtaa toiseen videoon
Ihanaa kun otin koko viikolle lomaa, on aikaa pelailla xD Mulla on tosin aika paljon lomapäiviä jäljellä, vielä sais pari viikkoa helposti pidettyä ennen toukokuuta. Uus peliloma sit