Westernhevoset
-
@Sakkura Aivaaaan
Hyvä juttu sitten! Mulla on mennyt jotakin tohinassa ohi. Mää korjasin asian
-
Oiskos täälä ketään, joka voisi käydä hyväksymässä muutaman kisan kalenteriin? VIP lähestyy uhkaavasti…
-
Kalenterissa liuta kisoja joten nyt osallistumaan
Mitäs muille länkkäriharrastajille kuuluu? Minä aina välillä aktivoidun enemmän vaikka kokoajan sitä tulee taustalla vähintäänkin tätä foorumia kyttäiltyä jos ei muuta
@J , tulikohan oikea nimi tägättyä xD Oletko saanut tuon tallisi kasaan? Mulla itselläni on amerikanshettiksiä ja he kaipailevat kovasti tamma- ja orivieraita!
-
@KatariinaK Ai herttilei, se on kyllä ihan vaiheessa vielä!
pitää katsoa uusiks ehkä joulun jälkeen - en ole vielä kehdannu kisaamaankaan ruveta kun oon siinä niin laiska.
-
Mikäli jollakulla on tarvetta 2-polviselle quartertammalle niin täällä olisi myynnissä yksi~
-
Mä oon miettinyt yhden tamman hankkimista westernii kisaamaan, mutta ainakaan vielä nimipää ei oo antanut myöden tamman tuomista…
Onko kisoja atm miten hyvin/löytyykö osallistujia jos kisoja järjestää?
-
@Minni Kisaajia kyllä löytyy, mutta kilpailuita on aika vaihtelevasti - välillä enemmän ja välillä vähemmän.
-
@Nicky ookei, no pääasia on se että kisoja löytyy ees joskus. Ehkä pitää illalla alkaa yrittämään saada tuontitammalle nimeä etc nii pääsis alottelemaan
-
Onko WRJ:n tilanne mikä @Heimo ? Tarvitsetko apua joissakin asioissa?
-
Toivottavasti Heimolla on kaikki bueno! :ok_hand_tone1:
Mitenhän on, skippaantuuko tammikuu vai järjestääkö sen joku muu, vähänehkä omine lupineen…?
(Ps. Jos Heimo, jos Championshippiin tarvitaan pisteiden laskijaa, niin voin jeesailla. En tiedä mihin asti pääsit niiden kanssa ennen pikkujouluja.
)
-
Voisko joku järkätä ne omin luvin?(: @Sakkura , etkös sinä oo viimesimmät cupit pitänyt? Pitäisin muuten itse mutta oon ehtinyt omat kisat laittaa ja enempään ei ole oikeuksia
-
@KatariinaK Olen ja voin laittaa tämän kuun cupin kalenteriin. :slight_smile: Kisapäivä menee kyllä helmikuun puolelle kun en saa suoraan kalenteriin.
-
Mä olen elossa! (tuuletusta)
Oon ollu niin loppu lisääntyneiden irl töiden, erojen ja muuttojen ym kanssa, että piti ulkoistaa Cuppien veto hetkeksi ja hommaa on rästissä roppakaupalla, mutta… tätä se aikuisen elämä on. Joskus irl elämä vie mennessään niin kovasti, ettei vaan pysty muuhun. Vaikka pitää se myöntää, että olisin voinut käydä asiasta ilmoittamassa täällä, eli siinä suhteessa oon ollut suoranaisesti vain saamaton.
…rästihommat ja -kisat hoituu tämän illan aikana ja jatketaan entiseen malliin!Enkä voi ees kuvailla kuinka noloksi ja nöyräksi tämä hiljaisuus on mut vetänyt.
Kiitos ja anteeksipyynnöt, mutta nyt tulevaisuutta kohti!Jatkossa WRJ päivittyy väh kuukausittain, varaan sille aina kuun lopusta aikaa.
ps. Musta on mahtavaa että esimerkiksi otitte hommat omiin käsiin ja pistitte tammikuun WRJ-Cupin itse pystyyn kun jaoksen puolelta oli hiljaista!
Lupaan jatkossa pyytää apua ajoissa jos aika on kortilla!
(edit: // rästitulokset lokakuun (herranjumala apua
) WRJ-Cupeista tässä, seuraavaksi championshippien pisteiden laskun pariin)
-
@Heimo Sitä se aikuisen elämä juurikin on
Ikinä ei elämästä tiedä ja vaikka kuinka luulee aikaa olevan tähän hommaan, niin ei sitä välttämättä ole. Esim. järjestin ekaa kertaa PLJ-laukat ja siellä tulokset vaaditaan 2-3 päivän kuluessa kisapäivästä… No ohihan se meni kun tuli muuta ettei kerennyt koneen ääressä sen vertaa käydä!
Laatuarvosteluun heittäisin kehittämisidean: voisiko aina yksi tuomari tuomaroida yhden hevosen? Muistan ylläpitoajoilta sen, että oli tympeä kerätä noita pisteitä aina joka tuomarilta erikseen. Jos nyt yksi tuomari arvioisi aina yhden hevosen niin palkinnon saisi heti myöntää eikä tarvitsisi toisten tuomareiden pisteitä odotella.
Minä olen muutes valmis olemaan laatuarvostelutuomari, jos sellaisesta on puutetta
-
@KatariinaK miksipäs ei! Mitä muut kanssaharrastajat ovat mieltä? Ja etenkin nykyiset tuomarit, @Nicky ja @Siiri-K ? :slight_smile:
-
Noniin nyt pitäisi olla rästihommat tehty, nykikää hihasta jos huomaatte vielä jotain tekemätöntä
eli… Lokakuun WRJ-Cup tulokset + WRJ Autumn Champions 2017 tulokset + liuta uusia WRJ-laatuarvostelupalkittuja hevosia
WRJ Winter Championseihin ja helmikuun WRJ-Cupiin tulossa kutsut ennen kuunvaihdetta.
-
Viimeiset hevoset Revonkoskesta ja Ricochet Ranchilta muuttivat pois ja tallit ovat nyt tyhjänä. Siispä virallisesti kyseisten tallien toiminta on päättynyt nyt tammikuussa 2018. Sivut tallentelen webarchiveen ja myytyjen hevosten uudet osoitteet vanhoille sivuille.
Kiitos koko westernporukalle mukavista vuosista. Kiitos kaikille kilpailuita järjestäneille, kasvatteja ostaneille sekä muuta jalostusyhteistyötä kanssani tehneille
-
Harmillista @felissa että westerntallisi lopettivat toimintansa (erityisesti Ricochet Arabians
) - toivottavasti vielä joskus palailet meidän westernharrastajien joukkoon takaisin!
-
KatariinaK:n idea kuulostaa aivan soppelilta, mutta miten hevosten arvostelun jako menisi? Jaetaanko hevoset tuomareita kohden vai se kuka ensimmäisenä kerkeää? Toisaalta hommahan siinä perjaatteessa kerääntyy tuomaria kohden
@Heimo Onko mun lähettämät pisteet noista laatuarvosteluhevosista tullut perille? Viime vuoden puolella lähetin ja omia hevosia ilmoitin myös mukaan
Ja @felissa oot aina tervetullut takaisin!
-
@Nicky said in Westernhevoset:
KatariinaK:n idea kuulostaa aivan soppelilta, mutta miten hevosten arvostelun jako menisi? Jaetaanko hevoset tuomareita kohden vai se kuka ensimmäisenä kerkeää? Toisaalta hommahan siinä perjaatteessa kerääntyy tuomaria kohden
Ajattelin että vuorotellen tuomarit arvioisi. Ylläpitäjä laittaisi samalla kun lisää hevosen arvostelujonoon niin merkinnän että kenen vuoro on