VHRY (5.11.20 UKK-sivu)
-
@SissiP Oddpixelissä näyttäisi olevan ainakin jotakin ( :
-
@tirppa niin on mutta jossakin oli oikein hevosille turnajaisloimia, satula ja ritareille asuja
-
@Sissip Dragon Age Estate -tallin yhteydessä oli varusteliike, jossa oli muistaakseni mm. noita loimia, mutta sivut näyttävät olevan nyt kiinni päivitysten vuoksi.
-
@SissiP Dragonissa on, mutta sivut remontin takia kiinni
-
@SissiP OddPixelissä tosiaan oli ja on vieläkin jotain, viimeisimmät kamppeet (keskiaikais- ja barokkisatulat sekä hevosen rintapanssarin) otinkin vielä takaisin työn alle kun huomasin niissä nolon aikakausimokan…
Mutta ne ilmestynee viimeistään ensi viikolla takaisin uuden päivityksen kera.
-
-
Vihdoinkin muutamia lajiesittelyitä saatu väkerrettyä, ei ihmeellisiä enkä takaa oikeinkirjoitusta kun aion laiskasti oikolukea tekstini vähän myöhemmin, mutta onpahan kumminkin!
Olisiko ketään kiinnostuneita osallistumaan, jos järjestäisin alta escuela ja doma vaquera-luokkia? Eli suomeksi, kenellä olisi espanjalaishevosia/barokkihevosia joilla uskaltautua kokeilemaan kys. luokkia?
-
@Pölhö Mie olisin kiinnostunut osallistumaan
-
@R. Jes! Kaipa mie voin sitten tökkiä kepillä jäätä ja järjestää kisat.
-
@Pölhö Yaash
-
Joku puhu keskiaikaisista varusteista, niin eikös ainakin täällä ole sellaisia?
-
@Wiewi Enpäs ole tuosta vielä kuullutkaan, kiitos linkistä! Lisäilen linkkilistalle. :slight_smile:
-
@wiewi JEEE
juuri tuota etsiskelinkin
-
Hei mua kiinnostaa ihan hirmuisesti toi ratsastusjousiammunta
mä vaan rupesin miettimään että kun meillä tosiaan on näitä ritareita sun muita varsinkin DAE:ssa niin onko noissa ratsastusjousiammuntaluokissa sopivaa käyttää kyudo-jousta? Se on ikkunaton jousi, pidempi kuin nykyaikainen tai ritareiden käyttämät, mutta samurait käyttivät sitä aikanaan hevosen selästä ampumiseen. Käytännössähän siis meikäläinen haluaa osallistua kyudo-varusteissa jousiammuntaluokkiin
video
-
@Kioja Mun mielestä ei oo mitenkää sanottu onko se"kyudo tyylinen vai ritari tyylinen vai sitten korealainen luokka, vaan kaikki on ollu basic jousiammuntaluokkia.
Tässä ois kyllä pientä ideaa, että ratsujuosiluokkia olisi monipuolisemmin tyylin ja radan mukaan
Että voisi alkaa perustaa noita ratsujousiluokkia “laajemmin”. Itseä ainakin kanssa kiinnostaisi kokeilla kaikkia
-
@R. mua innostais pitää noita kisoja kans
kunhan tässä nyt saan nämä koulukisat alta niin ehkä seuraavaksi olis jousiammuntaa. Mulla olis kans vastikään ostettu sopiva hevonen tähän hommaan
-
@Kioja Hieno
Voisi pitää DAE:ssa jotkut ratsujousiturnajaiset maaliskuun lopulla, kestäis useamman päivän ja käytös eri tyyppejä läpi
Hei jos kisoja pidät, niin tuu heittää kisakutsuu DAE:n viekkuu
Täytyy alkaakki työstää tätä.
-
@Kioja mikäli kutsussa ei erikseen mainita, niin miusta voi virtuaalisesti osallistua tyylillä kuin tyylillä.
Yhdistyksen sivuillahan ei (vielä) ole yhdenkään ammuntatyylin esittelyä, mutta linkkilistalta löytyy jo erikseen ainakin korealaisen ammunnan irl-säännöstö.
@R. Mie aion esitellä erikseen ainakin korealaisen, japanilaisen, persialaisen ja turkmeenityylin, vähintään, mutta tietenkin kaikki tyylit ovat vapaat mikäli kisoja haluaa järjestää. Jousiammuntaturnajaiset jos järjestät niin ainakin Zenin ja Vecnon puolesta osallistujat on taattu!
-
@Pölhö ootan innolla esittelytekstejä ja edelleen tarpeen tullen auttaa
Mie huutelen rj.turnajaisten kutsua tänne, maaliskuussa pidetään
-
@R. Tekstejä saa aina kirjoitella, jos jotain valmista tai edes semivalmista matskua on niin miulle vaan! Ei haittaa vaikkei olisi edes kokonainen teksti, voin itse lisäillä ja korjailla, kunhan jonkinmoista perusrunkoa olisi sivuille laitettavaksi.
11.03 Alta escuela ja doma vaquera — Varsinkin barokki- ja espanjalaishevosten omistajat, huooooomi-o!