VHRY (5.11.20 UKK-sivu)
-
@Pölhö Mie laitan tulee! Ja kisoihin kansa tulossa
-
Nyt ois mulla kokeiluversio ratsujousiammuntakisoista tässä! Tulkaas vaikka kokeilemaan harjoitteluluokkaan jos jousiammunta kiinnostaa
Laitoin nyt pitkäjousi- ja kyudojousiluokat erikseen :thinking: kattoo nyt jos siihen yabusame-luokkaan saa yhtään osallistujia, jos ei, ni sit varmaan pitänee laittaa kaikki jousityypit samaan, vaikka tietyillä jousityypeillä on etu lyhyemmillä matkoilla
-
@Kioja Uu, laitan heti tulemaan osallistumista
Mie uskon että näin alkuaikoina on parasta laittaa kaikki tyypit muutamiin eri luokkiin vain, jotta osallistujia riittää varmasti. Tai sitten juuri yhdistää luokkia tarpeen tullen. Onhan se hieman epärealistista, mutta toisaalta onneksi virtuaalimaailmassa se ei ole ongelma…
-
Sivuilla on nyt myös kalenteri muille aiheeseen liittyville aktiviteeteille, kuten valmennuksille ja ratsastustunneille — yhdistyksen kautta löytyy siis paljon muutakin kuin pelkästään kisoja!
Totta kai kalenteriin piti saada heti täytettä, joten Zenissä järjestetään 25.3 skill at arms-ratsastustunti. Wink-wink!
-
@Pölhö Tunnille osallistutaan siis vastaamalla kysymyksiin, eli ei erillistä ilmoittautumista tunnille?
-
@SissiP Jep, pelkät vastaukset kysymyksiin riittävät. :slight_smile:
-
.02.08.2018 Oye, oye! Uudistuksia!
-
Niin kauniit sivut teillä! Toi laatishomma sai kyllä mutkin kiinnostumaan tästä nyt enemmän, kun Hämäkin kerta osoittautui hyväksi ratsuksi lajiin
-
Mua kiinnostais järjestää kisoja, olisko tälläinen kilpailupäivä ihan mahdoton: lady, skill at arms, joustaus, jousiammunta? (mahdollisesti kaksi skill at arms DAEsta mallia katsoen?) Vai pitäisikö suosilla olla turnajaiset ja sitten jousiammunta erikseen? Ja sitten erikseen Haute Ecole; alta escuela, doma vaquera, terre á terre?
-
Voi mä niin odotan että pääsen tänne sekaan haahuilemaan…! Odottelen vielä oman hevosen varsakuvaa minulle saapuvaksi, niin ei viitsi kilpaikään ikäännyttää, kun ajattelin ensin kahmia sille Finest Foal -arvonimen PKK:ssa
Sitten kyllä tuuppaan sen jokaiseen kilpailuun, näyttelyyn, arvosteluun, jalostuslistaan ja muihin mihin sitä vaan saa tungettua
-
@Elva Kiitos! Vielä vähän fiksailua vaatii, mutta minäkin pidän tuosta yleisilmeestä. Kiva etten ole ainoa
Tule Hämän kanssa Zenin noviisiturnajaisiin korkkaamaan kisauraa!
@kamomilla Miusta olisi oikein hyvä kisapäivä tuollainen, ja olihan jousiammuntakin aiemmin turnajaisissa ohjelmanumerona joten ei ole kaukaahaettua pitää ammuntaluokkaa skill at arms:in ja joustauksen seassa. Haute ecolekin liittyy vahvasti sotataitoihin, joten niitäkin uskaltaisin laittaa ihan pokerina samalle päivälle.
@RHN10138 En malta odottaa että näen millaisen upeuden näyttelyihin raahaat!
Suunnittelin syksyksi VHRY:n järjestämät ja teemaltaan sen mukaiset näyttelyt, toivottavasti kuva ehtii siihen mennessä
-
Mikäs toi Lady- luokka on ku lajisivuilla ei siit lukenut mitään?
tai sit en vaa hoksannut.
/edit Ja järjestetäänks noit Haute Ecole luokkia paljon? Niitä oisin voinut olla kiinnostunut kokeilemaan yhden orini kanssa.
-
@sarqquu en ole lajin asiantuntija, mutta mulla on sellanen mielikuva että lady luokka on vain naisille avoin ja ratsastetaan naistensatulassa, joku korjatkaa
Haute ecolea on vissiin järjestetty tänä vuonna yhdet, mutta mä olen aloittamassa tän lajin parissa nimenomaan espanjalaisilla hevosilla, ja tulen järjestämään vähintään kerran kuussa haute ecolea
Tulee varmaan olemaan parin viikon välein.
-
@kamomilla Juu näin käsitinkin että lady luokka ois naisille avoin, mutta se et mitä siinä tehdään kiinnostaisia minua
Et mitä kyseisen luokan sisältöön kuuluu? Onko se ns skill at arms vai enemmän kouluratsastuksen tyylistä? vai mitä
-
@sarqquu joo se sisältö kans mulle vähän kysymysmerkki :'D uskoisin olevan kouluratsastus tyylistä
-
@sarqquu @Kamomilla Se on vähän järjestäjästä kiinni, että onko ladyluokka sisällöltään enemmän puhdasta kouluratsastusta vaiko skill at armsia. Siinä onkin ideaa, voisi mainita luokan yhteydessä sisältääkö se skill at arms-tehtäviä, hyvä kun huomautitte!
Ja ylipäätänsä koko ladyluokan esittelystä muistuttaminen, minä olen sen tyytyväisesti unohtanut kirjoittaa. Tekstiohjelman pariin
-
Nyt löytyy lajiesittelyistä myös lyhyt, ensiavuksi kelpaava teksti ladyluokista sekä kalenterista lisää kisoja.
-
Duc Obscur on esimerkkiarvosteltu jalostuslistalla, josko muutkin rohkenevat tuomaan hevosiaan titteleitä metsästämään tai edes listalle näytille, niin ainakin meikäläisen isä- ja emäehdokasmateriaalien haku helpottuu!
Kalenterista on korjattu myös Zenin noviisiturnajaisten linkki oikeaksi. Mikäli historialliset lajit kiinnostavat, voi kyseisiin kisoihin osallistua vaikka ilman minkäänlaista kokemusta ihan läpällä vain - näissä turnajaisissa on konkareille nimittäin pääsykielto!
-
Saapiko tuon VHRY:n logon pistää linkkilistaan?
-
2019 Cupin tulokset on nyt arkistoitu ja sekä talli- että henkilörankingin top 5 julkaistu. Kärkinimille palkintobannerit.
Sivustoa on pikkupäivitelty mm. uuden kalenteripohjan muodossa. Kalenteria päivittää nyt kolme henkeä: @Pölhö, @R ja @Jodochus, joten aktiivisuus ei ole enää vain yhden päivittelijän harteilla. Mikäli yhdistys saa hiukan tuulta siipiensä alle ja kisoja järjestetään enemmän, tulee harkintaan yhteinen sähköpostiosoite kaikille kutsuille.
Myös jalostuslistaa on siistitty. Hevosia voi edelleen rohkeasti ilmoitella mukaan vaikka ilman arviointiakin.