Vaikuta Toukolan tarinaan, vastanneiden kesken arvotaan valmennus!

• Hei vaan! Kiva että klikkasit sillä kaipaisin kipeästi apua Toukolan tarinan kanssa. Olen aloittelemassa viimein Toukolan foorumille tarinaa, joka kertoo paitsi Toukolan arjesta, mutta ennen kaikkea tilusten isännän sopeutumisesta uuteen ympäristöön. Etenkin Eelikselle aivan uuden aiheen, ratsastuksen ja hevostelun pariin!

Olen pyöritellyt ideoita päässäni jo niin kauan, että en osaa enää valita kaikkien mahdollisten vaihtoehtojen väliltä. Tuntuu että kaikki ideat inspiroisivat omalla tavallaan, mutta kaikista ei erikseen kuitenkaan tohtisi tarinoita kirjoitella. Olen karsinut ideoitani ja jättänyt jäljelle muutamia omia suosikkejani.

Tein lomakkeen, josta löytyy minun ideani, mutta johon voi myös jättää omia ideoita tiettyihin tarina-aiheisiin liittyen. Tähän kuitenkin liittyy pieni porkkanakin, jotta saisin juuri sinut vastaamaan lomakkeeseen. Kaikkien lomakkeen täyttäneiden, ja oman sähköpostinsa/sivunsa osoitteen jättäneiden, kesken arvon vähintään 300 sanaisen räätälöidyn valmennuksen. Jos vastaajia tulee reilusti, niin arvon useamman samanmoisen valmennuksen! 🏇

Kiitos kaikille jotka vastaavat! Lomakkeen täyttäminen onnistuu myös puhelimella! 🙂

TÄSTÄ LOMAKKEESEEN ➡

Hox! Vastauksia ei yhdistetä sinuun vaikka jättäisit lomakkeen loppuun tietosi. Lomake on täysin anonyymi! 🙂

• Ihanan monta on käynyt vastaamassa, kiitos tuhannesti!

Ensimmäinen tarina, johon vastaajat pääsivät vaikuttamaan, on julkaistu! 🙂

Vielä muutama päivä aikaa käydä vastailemassa, jonka jälkeen arvon vähintään kaksi valmennusta vastanneiden kesken.

• Kahdelle onnekkaalle valmennuksen voittaneelle laitettu viestiä lomakkeissa ilmoitettuihin osoitteisiin! Lomaketta saa vielä täyttää, mutta enempää valmennuksia ei tällä kertaa tämän lomakkeen täyttämisestä arvota! 🙂

Uusia tarinoitakin on jo pari tässä välissä julkaistu, joten käväise ihmeessä lukemassa niitä tästä!

Kiitos vielä hurjan paljon kaikille lomakkeen täyttäneille! ❤

• Piirrosharrastajat

Toukola hahmoineen vaikuttaa tosi sympaattiselta, hauska idea myös tällä tavalla hakea yhteisöllisyyttä tarinatalleiluun!

Täytyy tutustua tarkemminkin teidän kuulumisiin 😉

0

934
Users

12.4k
Topics

230.3k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.