TJ: Suvuttomat kouluorit + pre & shagya

• Tarjolla olisi jalostukseen Zonjietista muutamia suvuttomia, koulupainotteisia puoliverioreja ja kirsikkana kakun päällä yksi shagya ja andalusialainen. Ovat käytössä aivan kaikenlaisille tammoille eikä varsojen suhteen ole mitään toivomuksia tai vaatimuksia 🙂

kwpn Ravioli
    Massiivinen, joskin ei kovin hyvärakenteinen, hollantilaisori joka on kisannut Grand Prix tasolla hyvällä menestyksellä huolimatta vähäisestä älykkyydestään ja rohkeudestaan. Raviolin aiemmat varsat ovat kisanneet kivalla menestyksellä, vaikka tammavalinta ei olisikaan osunut niin nappiin.

kwpn Danzolin
    Suurikokoinen, musta sabino Grand Prix tason ori, joka on omalla tavallaan hyvin ihastuttava vaikka ei paljoa perusta muista kuin kissoista ja hermostuu herkästi turhasta vouhottamisesta. Danin aiempi jälkeläinen on kisannut hienolla menestyksellä, joten ei se aivan mikään turha periyttäjä ole.

kwpn Tregaro
    Lähes taskukokoinen ruunivoikontobiano hollantilaisori, jolla on aivan ihastuttava seurallinen luonne huolimatta karusta menneisyydestään, ihmisten paras ystävä ehdottomasti joka on myös kisannut ihan kivalla menestyksellä omalla tasollaan, vaikka sitä ei rakenteen puolesta uskoisi.

kwpn Astor
    Cremello ori, joka on helppo hevonen oikeastaan aivan kaikessa ja näyttää hyvältä missä tahansa väreissä, huolimatta sottaisista taipumuksistaan. Tällä hevosella on lehmän hermot ja toisinaan se myös näyttää lehmältä lönkytellessään, mutta on kuitenkin tasaisen varma suorittaja omalla tasollaan.

bwp Shaman KTK-III
    Shammy on ikinuori pappa, jolla on hieman omalaatuinen luonne ja siksi vaikeampi käsitellä. Orilla on nopeat liikkeet josta syystä saa olla aina varuillaan että esimerkiksi varpaat eivät tule vahingossa tallatuksi. Shammy on varsin upea ori ja lähes yhtä iso kuin shire.

bwp Waldorf KTK-III
    Wallu on tyypillinen ori, jatkuvasti kuolaamassa tammojen perään ja käy aina ylikierroksilla jota on ihan turha kuvitella tarhaavansa muiden orien kanssa. Pirun haastava ratsu, mutta loistava kouluratsu.

old Loriano KTK-II
    Lenni on järkevä ori, jolla on hieman humoristinen luonne. Rohkea kuin mikä eikä epäröi hankaluuksien edessä ja menestynyt upeasti kouluradoilla, josta on näyttönä myös yksi hieno tammavarsa.

trak Wiemeyer KTK-II
    Milton on luonteeltaan oikea unelma jossa on kaikkea juuri sopivan verran. Ori on rohkea, mutta ei liian rohkea, älykäs mutta ei liian älykäs, temperamenttia löytyy juuri sopivan verran ja ratsuna hyvin yritteliäs, joka toimii ratsastajalla kuin ratsastajalla.

shagya Sparta I KTK-II
    Nimestään huolimatta Sparta ei ole arabi, vaikka läheistä sukua onkin ja on tarjolla mm. trakehnerjalostukseen. Ori on myös normaalia arabia rotevarakenteisempi ja hienosti kantakirjattu toiselle palkinnolle.

pre Braviano XIV
    Hyvin harvinainen samppanjavärinen andalusialaisori, joka on luonteeltaan itse herrasmies. Bruno on hienosti pärjännyt jopa Prix St. Georges tasolla asti.

• Danzolinistä vois kiinnostaa varsa, kunhan pääsen tutustumaan ens viikon alussa paremmin (sivut toimii vaan kohtalaisesti mobiilla :/)

• @nikki Haha, joo oon aina keskittynyt selainversioon niin mulla ei ole hajuakaan mobiilitoimivuudesta 😄 Ei ole varmaan vaikea päätellä että ne toimimattomat osat ulkoasusta on mun omia koodiviritelmiä. Täytys varmaan perehtyä myös mobiilitoimivuuteen. Mutta jos ottaa tietokoneversion (chrome) mobiililla, niin ulkoasu näkyy vähän paremmin.

• @HM Nii joo, mobiilillaki voi ottaa tietokonenäkymän 🤦 Mut mun tarvii päästä mun koneelle kattoo et miten se sopii mun jalostussuunnitelmiin

• Mää haluun Tregarosta varsan!

• Astoria oon tässä käyny stalkkaileen, että siitä on kyllä pakko saada varsa!

• @turjake @meea Tulkaa hakeen varsat! 😄

• Onneks mulla ei oo (vielä…) hälle tammaa! 🙈

• @meera Astor kyllä odottaa 😇

• @meera @HM Odottaa vaikka ikuisesti, koska sähän otat siitä varsan.

• @hm sopiva tammamamma pitää löytää 🤔

• @meera @turjake Zonjietista löytyisi mammalainaksi Bagira, Zaira, Romantica, Heidieh, Rubelie, Praimfaya, Fatima, Diadem, Sacagawea & Hazelle ja toki muualtakin voi mammoja etsiä 😄

• @hm Faya voisi olla aika kiva, mutta mietin vielä!

• Nostellaan, päivitin aloitusviestiin muutaman orin lisää 🙂

11

964
Users

12.7k
Topics

237.4k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.