Vionan hidas paluu (mitä tekemättä? + Lumossa.net-palvelin jäihin)

• Hei kaikki! Ensinnäkin, pahoittelut pitkittyneestä hiljaiselosta. IRL työkiireet ja stressi ovat painaneet päälle siihen malliin, että virtuaaliponit ovat väkisinkin jääneet kakkoseksi. Into palata takaisin olisi kuitenkin kova! Jos siis muistat, että olen luvannut sinulle jotakin kasvattien sivuista valmennuksiin tai johonkin ihan muuhun, vinkkaa ihmeessä, sillä mun syksy ja osa talvea on mennyt stressihöyryissä ja olen valitettavasti päässyt unohtamaan virtuaalijuttuja.

Ilmoittelen tässä samalla, että joudun ikävä kyllä luopumaan omasta hostista. Lumossa-palvelimella on hostattu niin Susikalliota kuin omaa siittolaprojektiakin, mutta korkeiden ylläpitokustannusten vuoksi olen päättänyt siirtää tallini takaisin ilmaispalvelimille. Hostintarjoajan palvelut ovat myös vuosien varrella huonontuneet eksponentiaalisesti samalla kun hinnat nousseet… Päätös ei ollut helppo, mutta valitettavasti se oli tehtävä.

Hosti on maksettu kesäkuuhun saakka, 1.6. mennessä pyrin siirtämään kaikki hevoset uuteen sivutilaan. Ilmoittelen sähköpostitse kasvattajille uusia osoitteita sitä mukaa kun hevosia saan siirrettyä. Vinkkejä ilmaisista (tai puoli-ilmaisista) ja simppelikäyttöisistä sivutiloista suurelle hevosmäärälle saa vinkata…! 🙂

Susikallion muutto on jo loppusuoralla, uteliaat saa käydä kurkkimassa http://susari.suntuubi.com! 🙂

Samalla myös sähköpostiosoite muuttuu, meikäläisen saa nykyään kiinni susikallio@gmail.com-osoitteesta. Päivitelkäähän linkkinne, kertokaa mitä olen jättänyt tekemättä ja ilmoitelkaa ihmeessä, jos tarinatallisi haluaisi yhteistyöhön Susikallion kanssa! Puhtaalta pöydältä on hyvä aloittaa vaikka minkälaista yhteistyötä… 🙂

❤ Viona

• Susikalliossa ihana ulkoasu! 🙂 ❤

• Tervetuloa takaisin ❤ Itsellä oli tuossa vuoden vaihteessa pakko vaihtaa sivutilaa edellisen lopetettua ja silloin päädyin muiden suosituksesta arkku.netiin. Ainakin toistaiseksi olen ollut ihan tyytyväinen tähän ja mun 4 tallin kanssa tilaa on vielä reilusti jäljellä (Kultahuisku, Checkmate Ponies, Radiating Warmbloods ja julkaisematon suurtalli Kullan Viemää) 😄

• @Viixi oi kiitos! ❤

@Sonja-P, kiitoksia! Kaipuu bittiponien äärelle on ollut läsnä jo pidempään… 😄 Pitääkin tuohon arkku.netiin tutustua tarkemmin, kiitti vinkistä! Mulla ei olisi periaatteessa kuin yksi talli siirrettävänä, mutta hevosia varmaan neljän edestä, heh. On muuten ihan mahtavaa, että Kultahuiskukin on vielä menossa mukana! Muistan teidät jo Susarinkin alkuajoilta.

• @susikallio Kyllä me mukana yritetään porskuttaa 🤣 Kultahuiskua en kuoppaa ennen kuin oma harrastus kokonaan kuolee pois. Toki meiltä aika rajusti tuossa viime vuoden lopulla/vuoden vaihteessa karsittiin rotuvalikoimaa ja nykyistä hevoskantaa. Nyt meillä ei ookkaan enää mukana kuin ne ihan alkuperäiset shettikset ja arabit ja niiden rinnalla puokit. Muut on joko siirretty muihin projekteihin tai sitten pistetty kokonaan pois 😅 Mutta kiva on saada susarikin taas kunnolla takaisin, mä aina välillä käyn lueskelemassa forkalta teidän menoa 🙂

• Suomenhevoskasvattajat

Itellä on kaks tallia ja 100-200 hevosta kuvineen altervistassa ja 4% sivutilasta käytetty 😄

• @sonja-p pieni karsiminen tekee joskus hyvää harrastukselle! Tuu ihmeessä kokeilemaan vaikka valmennusta kun seuraavan kerran kurkit meidän touhuja 😉

• Ihana Susari!! Onko teillä vielä se puoliverinen, joka tallille tuli kaltoinkohdeltuna? Tästä on kyllä aikaa, oliskohan sen nimi alkanut R-kirjaimella. 🤔 Hain sillon sen hoitajaks mutten päässyt ja siitä asti on tamma ollu mun mielessä! 😁

• @meera mahdatkohan tarkoittaa Riekeä? Hän on vielä vähän mietintävaiheessa, että mitä oikein keksittäisiin. 😄 Voi eikä, Riekestä käytiin kyllä kovaa kilpailua kuka sen hoitajaksi pääsee ja lopultakin se jäi aika oman onnensa nojaan… :'D

• @susikallio kyllä, Rieke!! Se oli kyllä hurjaa ja mä kyllä pahotin mieleni kun en päässyt hoitajaksi 😂
    #mielensäpahoittaja

Mutta siis sivutilana suositukset ehottomasti altervistalle! Helppo ja nopea käyttönen, mulla myös kuvat talennettuna sinne ja muuta roinaa.

• @meera mä en kestä voi ei 😂 melkeen tekisi mieli tuoda Rieke takaisin talliin ja luvata se suoriltaan sulle hoitsuksi! 😄 Pitääpä käyttää hetki myös myös altervistaan tutustumiseen, kiitoksia ehdotuksesta!

• Onko yksäritoiminta vielä elossa? Jatkettaisiin Kirpun kans teillä mielellään jos on 🙂

Mä olisin myös kiinnostunut kutsumaan Susikallion väkeä vaikka pääsiäisen tienoilla issikkapäivän tai -maastoretken viettoon Lykkjaan (allekirjoituksessa linkki). Jos vierailu islanninhevostilalla kiinnostaisi, voin laittaa sulle ohjelmaehdotuksen chatissa 🙂

• @uppe on kyllä, vaikkakin karsinapaikkoja on rajoitettu. Laitteletko vaikka maililla (susikallio@gmail.com) tulemaan Kirpun perustietoja, parin lauseen luonnekuvaus, 90x130px-rajattu pääkuva sekä karsina- ja tarhausjärjestelytoiveesi, niin saadaan hänet sivuille 🙂 Myös hahmon esittely on tervetullut, pääsen kokeilemaan noita uusia kaappeja 😉

Ja issikkavaellus kuulostaa tosi ihanalta! Laita ihmeessä siitäkin infoa 😍

• Suomenhevoskasvattajat

Jos tilaa on jossakin välissä myös uusille yksäreille tai teitä kiinnostaisi ottaa puoliylläpitoon poni, jota kävisin myös itse liikuttamassa silloin tällöin mutta poni voisi kiertää myös tunneilla ja ottaa hoitajan, niin haluan ehdottomasti liittyä mukaan! 🙂

• @hazel laita ihmeessä sähköpostia (susikallio@gmail.com) asian tiimoilta, uudet innokkaat on aina meille tervetulleita! Eiköhän me jostain tilaa keksitä 🙂

10

963
Users

12.7k
Topics

237.2k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.