"Tyhmät" yksittäiset kysymykset
-
@hazel On mun ottamat
Copyihin VV
-
-
Kaunkos kengittäjällä teidän arvioiden mukaan menee kengättömän hevosen vuolussa tai kengällisen hevosen kenkien vaihdossa? Noin niinku jos puhutaan ihan rutiinikäynnistä ilman ihmeellisyyksiä
-
@knipse Meillä on menny semmonen tunti-puolitoista mitä on noita IRL kengityksiä seurannu
-
@Knipse meillä menee pelkässä vuolussa ehkä vartti, kengällisellä kokonaan jos näin hokkikaudella vaihdetaan kengät + hokit uusiin niin helposti menee sen 1.5h.
-
@knipse Meidän ponin kengittäjällä menee 30min koko ponin ympäri kengittämiseen
Sillon kun vielä opiskeli meni reilu tunti.
Myös eräs toinen ammattilainen veti noin puoleen tuntiin, toisaalta sitten yksi vähemmän kengittävä värkkäsi 1,5h kahden jalan kanssa ja seuraavana päivänä toiset 1,5h. -
Wanha Keskusta vilkutti viestin merkiksi tuolla välimerkkipalkissa, mutta uusi ei enää tee niin. Onkohan mulla asetuksissa joku nuppi väärin?
-
@miias Puhutko yksityisviesteistä? Koska olen itse miettinyt, menevätköhän kaikki perille tai eikö Keskusta ilmoita kaikille viesteistä
-
Asetukset > notifications, sieltä haluamiin kohtiin "vain ilmoitukset" (tai ilmoitukset ja sähköposti jos haluaa mailiinkin ilmoituksen viesteistä). Jos ee toimi, niin sitte joku bugi.
-
@alexiina-c Joo, yksityisviesteistä. Tagauksesta tai seurattuun topaan tulevasta viestistä taitaa tulla se punainen pallero tonne välimerkkipalkkiin. Tosin en nyt oo yhtään varma, toimiiko mulla sekään läppärillä.
Ikävä sitä "nimi lähetti viestin" vilkutusta
@Serena Kiitos
Käynpä vielä kertaalleen vääntämässä ja kääntämässä asetuksia, peukut pystyyn
Edit // Jaa joo, tässähän tämä ongelman ydin onkin. Mulla on kaikissa "vain ilmoitukset" mihin sen voi vaan laittaa. Eikä tuu sitä lemppari-ilmoitusta siltikään.
-
@miias Se on tuo "Kun saat viestin keskusteluun", ja ryhmächatteja koskien "When you receive a group chat message".
/ Okeii no sitten joku bugi lienee kyseessä. Itselleni ilmoitukset kyllä tulee niin koneella kuin puhelimellakin. Entä jos kokeilet laittaa ne kaikki pois päältä ja sitten takaisin päälle?
-
@miias Minullakin kyllä tulee vanhaan tapaan ilmoitusta yksityisviesteistä (punainen numerokupla sekä erikseen ilmoitus, että joku laittanut viestin), että kyllä se ominaisuus tässä Keskustassa on. (Käytän pöytäkonetta.)
-
Räpsytin just kaikki päälle ja pois niin josko joku laittais mulle yksityisviestiä kokeeksi?
Edit // Itken ja parun kohta kun ei tämä tykkää tehdä mun mieliksi. Eli ei siis toimi vieläkään
-
Siis miten ihmeessä tohon allekirjotukseen linkitetään jotain? Oon unohtanut, eikä mikään mitä oon testannu, toimi
Menee hermo.. someone help
// siis tuo mikä siinä on nyt, on vaan teksti jonka lätkäsin. Mutta jos haluaisin nii, että osoite on monimutkaisempi, mutta lukee vaan pelkkä siisti otsikko you know
-
@marjahilla
[link text](link url)
esimerkki tätäkö tarkotat? -
@hirka NONI, Sehän se pirkulainen on. Kiitos