Cannabia lopettelee harrastustaan.

• Hei te kaikki ihanat virtuaaliharrastajaystävät.

Minun on aika sanoa näin virallisesti kaikille hei hei, sillä ajattelin vihdoin yli 20 vuoden harrastusrupeaman jälkeen poistua takavasemmalle. Virtuaalimaailma on muuttunut paljon niistä ajoista kun itse aloitin ja toki olen saanut olla osana sitä muutosta varmasti niin hyvässä kuin pahassakin, mutta nyt jätän kaikin puolin ne muutokset uudemmalle harrastajasukupolvelle ❤ Teidän kanssanne on ollut ilo harrastaa, keskustella ja mitä näitä nyt oli - enkä voi olla olla rehellisempi kun sanon että täältä on löytynyt myös muutama erittäin hyvä ystävä myös tosielämän puolelle.

Mitä mun poistuminen sitten käytännössä tarkoittaa? VVJ ja VVJL jää Natalian hoiviin, ERJ ja ERJL Jennyn hoiviin… Tuomarointitehtäväni shktk, ERJ, KRJ ja KERJ lopettelen niin ikää olemassa olevien tuomarointitilaisuuksien jälkeen. Näiden lisäksi astun ulos myös VRL:n työryhmästä, sekä VRL:n kilpailujaosvastaavan paikalta. VRL:n työryhmä saa halutessaan poistella minulta kaikki oikeudet VRL:n puolella - mutta voin ne tarvittaessa myös pitää “haamuna” jos joku tarvitsee joskus jotain teknistä tukea asioissa joissa osaan auttaa.

Lorun Suomenratsut saavat jäädä niille sijoilleen kuin ne on kesän jälkeen jäänyt, sillä saatan aika-ajoin palata muistelemaan virtuaalihevostelua rennommalla mielellä kisaten ja tekstejä kirjoitellen… 🤔 Eli välttämättä ihan kokonaan ette minusta eroon pääse 😉 Jos tässä yhteydessä joku kasvattaja haluaa kasvattinsa napata takaisin, niin toivoisin asiasta ilmoitusta tähän ketjuun/yksityisviestillä/sähköpostilla - yhtäkään hevosta en ole automaattisesti palauttamassa, joten kasvattajille ei myöskään asiasta erikseen infoa tule lähtemään.

Superpaljon kiitoksia kaikille vielä kerran, olette olleet huippu yhteisö! Pitäkää lippu korkealla jatkossakin ❤

• Kiitos kaikesta Cannabia 😍❤️ Ja tervetuloa takaisin - aina.

• Samat sanat kuin VPllä, kiitos kaikesta ja tervetuloa sit joskus takaisin! 😏 ❤

• Piirrosharrastajat

Komppaan muita, kiitos ihan kaikesta mitä olet tehnyt! Ja takaisin olet aina lämpimästi tervetullut. ❤

• Esteratsastajat

Kiitokset sinulle, täällä ollaan yhdessä painettu vuosikymmenet ❤ ja tuuhan ehdottomasti rupattelutopicciin vaikka moikkaan välillä 😄

• Suomenhevoskasvattajat

Komppaan nyt edellisiä tässä ihan täysin, kiitos kaikesta mitä oot tän harrastuksen eteen tehny ja tervetuloa sit joskus takasin, jos siltä tuntuu ❤ 😊

Riimuvaaran kasvatit saa jäädä niille sijoilleen, jos sua ei hirveästi haittaa, että mä mahdollisesti jossain vaiheessa voisin kisailla niille muutamia erj+krj sijoituksia lisää? (Oma lehmä ny ojassa 😅 )

• @jenny said in Cannabia lopettelee harrastustaan.:

Riimuvaaran kasvatit saa jäädä niille sijoilleen, jos sua ei hirveästi haittaa, että mä mahdollisesti jossain vaiheessa voisin kisailla niille muutamia erj+krj sijoituksia lisää? (Oma lehmä ny ojassa 😅 )

Kisaa vaan. Lisään kyllä sivuille kun ilmottelet 🙂

• ⏫

• Suomenhevoskasvattajat

Aiempia kompaten; kiitos kaikesta ja tervetuloa takaisin jos siltä tuntuu! 😊 Olet tehnyt ihan hirmuisen työn koko harrastuksen eteen.

6

868
Users

11.4k
Topics

208.9k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.