Winterbourne Court: Build-A-Horse!

• BUILD-A-HORSE

Helmi-maaliskuun ajan (10.02-10.03 2019) Winterbourne Court tarjoaa Build-A-Horse -tapahtuman. Tämä tarkoittaa, että vierailijat saavat rakentaa itselleen mieluisen varsan Winterbournen oreista ja tammoista! Suvuttomat hevoset poistuvat vähitellen jalostuskäytöstä, kun nuoria 1-polvisia ruvetaan groomaamaan jalostusuralle. Tapahtumaa koskee kuitenkin muutama rajoitus:

– Vain evm-sukuiset, myös ne, jotka eivät ole tarjolla jalostukseen
    – Oreja voi lainata omille hevosilleen, tammoille vain Winterin orit
    – Jo olemassa olevia yhdistelmiä voidaan harkita uusittavaksi
    – Tutustuthan myyntiehtoihin!
    – Syntymäajat 12.01-31.03 2019

Varsat myydään ilman kilpailupakkoa, mutta niillä on oltava jotain aktiviteettia, vaikkapa tarinatoimintaa, uusia piirroksia tai jalostuskäyttöä.

Toivomansa yhdistelmät voi ilmoittaa tähän topiikkiin tai chattiin. Build-A-Horsen aikana yhdistelmiä ei uusita - ole siis nopea! 01.03 2019 alkaen kaikki varsamääränsä saavuttaneet evm-sukuiset poistuvat jalostuskäytöstä. Hevosilla on tavoitteena KERJL ja tapauskohtaisesti YLA, VPVL. Rakennekuvalliset kantakirjataan.

Ps. 1-polviset Luciferian Rosary STC (KEV-I) ja Heart of Gold STC ovat tarjolla jalostukseen! Laita viestiä chattiin, jos olet kiinnostunut käyttämään orejamme.

ℹ

God Complex x Temperia @Cherry
    God Complex x Greed of Atlantis @Sonja
    South of Heaven x Grace of the Heavens @Sonja
    Unruhe v.d. Sieger x Seventh Veil @meera

• @Sonja Täällä on lisää kenttäheppoja, kis kis. 😉

Avoinna tietysti muillekin 😘 God Complex x Temperia -yhdistelmä jo mennyt.

• @Nikki Aaargh nää sun hevoset on kyllä kivoja! Kattelen, kattelen… Ja koitan hillitä itseni, ettei tää lähde lapasesta xD

• @Sonja Last chance, käytä se hyvin 😏

• Onks nää kenttäpainotteisia kaikki 😐😭 Missä voin rakentaa ittelleni oman koulupuokin? 🦄

• @Nikki No pewkeleeeeee! God Complexista saisiko vielä yhden varsan?? Emäksi kiinnostais Greed of Atlantis… Sais jonku kivan ahneusjumala mikäikinä nimen. Ja jep joo, tästä ei nyt tuu mitään. Täytyy varmaa perustaa kenttäamwb talli tällä menolla 😆 Mutta jos nyt vaan aluksi Daelwyniin asumaan, niin kattellaan sit syssymmällä.

• @Juulia Voit ostaa semmosen tuolta toisesta Winterin topasta! EDIT: Tai etpä näköjää sittenkää 🤔 Sierrassa about kaikki kisaa erj, krj ja kerj, sieltä saa kouluvarsaa!

@Sonja Jos ei haittaa, että samasta yhdistelmästä jää yks varsa kotiin, niin sopii!

• No voi 💩 ton myyntitopan varsa olis ollut ihana 😭 Öööö no tyydyn kohtalooni ja käyn Sierran hepat läpi ja ahdistelen sua chatin puolella jos löydän kivan yhdistelmän!!!

• Mä haluun Grace of the Heavensista tai Seventh Veilistä varsan!

• @Juulia @Nikki Hei mä voin kyllä lahjoittaa ton myyntitopan Heavenboundin/Sinisterin vielä Juulialle 😘 Mä saan Nikkin hevosista yhdisteltyä mulle ihan mitä vaan hauskaa, joten täysin no problem! 😆

• @Juulia @Sonja No laitetaan kouluvarsa Juulialle sitte ja Sonja kattoo meiltä jotai kivaa 😏 Kouluvarsan kanssa saa mielellään kisata sen 20 KERJ-sijotusta, mut voin auttaa 😊

@meera Ota vaikka molemmista 😉

EDIT: Mä käyn suihkus ja sit palaan auttamaan!

• Kouluratsastajat

Mitä ihanuuksia 😍😍😍

• @Luna-Laakso Mjeh mjeh mjeh siitä vaan yhdistelemään 😉

@meera Grace of the Heavensista ei oo ketään mitään suunnitteilla (merkkaamatta on just äsken myyty Boundwjin x Grace), Seventh Veilin varsat löytyy sivuilta, mulle on jäämässä kotiin Boundwjin x Seine.

• @Nikki Nonii tosiaan eli! God Complex x Greed of Atlantis, koska ei yhtään haittaa, että sulle jää yks himaan! Ja tokaan yhdistelmään on pakko saada Grace of Heavens, siihen isäksi… Tuolta Sierrasta vilkuilin fsh-o. Pale Blue Eyeta (koska toi väri ja nimi ja rotu) ja bwp-o. Skydiving Without a Parachute (koska toi nimi, aaaah), mitä oot mieltä, passaisko jompi kumpi? Nehä siis vissii molemmat kilpailee neljässä lajissa hissun kissun sijat täyteen? 🙂

Yritin tässä kuviakin etsiä, mutta flickr meni tietty just nyt jumiin, eli huomenna uus yritys niitten suhteen. Silläkin perusteella, että minkä värisistä ja sukupuolisista löytyy kuvia, koitan sitten valikoida vanhempia, tosin Grace of Heavenin varsalle ois mahdollisesti jo ruunivoikon tamman kuvat. Ja hei ku sulla on tunnetusti hyvä nimipää, nii saa heitellä vekkuleita ehdotuksia kaiken maailman comboista sekä oreille että tammoille 😉

• Omg omg sonja oot paras en kestä 😘😘😘😘😘

• @Sonja Jees, God Complex x Greed of Atlantis voi joko olla kompleksi, atlantis-nimi tai jotain vastaavaa. Ahneudenjumalastahan sä puhuit, niin sellaista ei suoranaisesti näytä olevan, mutta esim. Midas (Touch) since Midas tunnettiin ahneudesta. Pandora on ahneudessaan avannu Pandoran laatikon. Ikaroksesta tuli ahne ja se lens liian korkeelle.

Sierralaisia en niinkään oo innostunu sekottaa winterläisiin, mutta kun tää nyt tulee sulle, niin laitetaan vaan. Kumpikin sopii, Pale Blue Eyes on The Velvet Undergroundin biisi ja Skydiving Without A Parachute Santa Cruzin. Ekasta sais esim. Venus In Furs, White Heat, Femme Fatale, After Hours, Loaded, Sweet Jane, New Age de Winter. Toisen kanssa lähtisin enemmän emän nimen suuntaan, koska fanitan Santa Cruzia tasan yhen biisin verran. Halutessaan niitäkin voi kuitenkin katella 😄 Tälle ois esim. Fallen (Angel), Hellraiser, Sinister (mikäli Juulia ei tätä tahdo käyttää), Bloodrain, Hellrain.

Also deviantartistakin voi yrittää kattoo kuvia, muistaa vaan varmistaa, että niitä saa käyttää muokkaamattomina. Moni tahtoo kuviaan muokattavan.

@Juulia köh köh

• Mulle on nyt niin ihanasti luovutettu toi myyntivarsa että jos Sonja haluaa pölliä siltä omalle varsalleen nimen niin antaa mennä !! 😂 Mulle käy kumpi vaan sen nimiehdotuksista 🐒

• @Nikki Jooo hei mä jätän nää nyt pariks päiväks hautomaan, tuli kyl kivoja nimiä jo! 🙂 Ja ei sun toki tarvi miun takia sotkea sierralaisia ja winterilaisia, mulle käy kyllä oikeestaan kuka vaan sun winterin evm-oreista Grace of Heavensin pariksi! Kuhan ei oo Dawnbreaker Helios tai God Complex, niin saan aloteltuu omaa pientä ja salaista jalostusbisnestä, köhköh 😆

• @Sonja Jos tahot jommankumman noista sierralaisista isäks ni kyllä se käy 😄 Ei se mua haittaa ku ei jää kotiin, kotiin jäävät haluun käyttää KEVissä ni sit joutuis kisaa nopeemmin noi sierralaiset… 😂 Winteriläisistä jäis Gracelle ainoostaa South of Heaven, jos ei yhdistelmiä haluu uusia. (Tai Librement Cardiaque, mut 11 varsan jälkee oletan, ettei se ehkä innosta :-------D)

• Kamalan vaikee valinta, mutta oisko Unruhe v.d. Sieger x Seventh Veil? 😍

6

868
Users

11.4k
Topics

208.9k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.