Ostetaan puoliverisen rakenneline

• Siitä on aikaa, kun on viimeksi tullut piirreltyä hevosia, mutta olen alkanut lähiaikoina haaveilemaan omasta panostushepasta ja haluaisin ehdottomasti, että se olisi piirretty! Näen jo sen täynnä erilaisia tilannekuvia olevan gallerian enkä malta oottaa, että pääsisin kirjoittelemaan tarinoita unelmahepasta! ♥

Olen kuitenkin ihan täydellinen tohelo rakenteiden kanssa, ja varsinaisen ongelman luo se, että haluaisin hepalle sellaisen ihan ehdottomasti. Rakenteesta saa niin hyvän yleisfiiliksen ja varsinkin hepan väri pääsee oikeuksiinsa sellaisissa kuvissa! Niinpä päätin uskaltautua kyselemään, josko joku muu olisi vähän vähemmän tohelo ja haluaisi raapustella rakenteen linet mun puolesta 🙂

Toivoisin, että sulla on antaa jonkinlaista näyttöä kädenjäljestäsi. Mitään KTK-I palkittavaa näyttelystaraa ei tarvitse osata tehdä, ei tietenkään! Haluan vain tietää, mitä odottaa. Hepasta on tulossa melko paljon täyttäverta sisältävä siro ja tsirpakka puoliveritamma, joka on noin 8-vuotias. Väritän piirroksen itse ja lupaan olla teurastamatta kovaa työtäsi. Tai ainakin lupaan yrittää kaikkeni sen välttämiseksi 😅

Valitettavasti pankkitili näyttää näin ylioppilastutkintomaksujen jälkeen vähän turhan tyhjältä, joten maksaisin tuotoksen mielellään teksteillä. Siltä osin tosin kaikki onnistuu ja voin kirjoitella runsainkin määrin, tykkään siitä hirveästi 😄 Voin myös laittaa sijoituksia muotoon tai jotain muuta tylsää hommaa, jonka mielelläsi nakkaisit mun niskoilleni.

Viestiä voi heittää chattiin tai tähän ketjuun jos yhtään kiinnostaa! Ohjeita saa sitten enemmän, kun ollaan saatu homma sovittua 😄 ♥

11

868
Users

11.4k
Topics

208.9k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.