Tekstinvaihtoa? / Mahdollisesti vuokraaja/hoitaja haussa
-
Kielo ja Malva tahtoisi päiväkirjaan vähän muutakin, kuin omistajan omia tekstejä. Siispä tahtoisin pestata teidät kirjoittamaan Malvalle vaikkapa kengittäjän tai valmentajan näkökulmasta tekstiä! Saa kirjoittaa ihan mistä vaan keksii, vaikkapa Malvan ratsutuksesta taikka kommentin jonkinlaisesta arvostelutilaisuudesta. Tällä hetkellä Malva on 4-v ja suuntaa ev-laatikseen kohtapuoliin, mutta saa kirjottaa takautuvasti tai tulevaisuuden varalle tai ihan mitä haluaa. Pääasia olisi, että tykkäisit itse kirjoittaa tekstiä!
(Kielo tosin on ell, joten hän hoitaa sen osuuden itse ellei kyseessä oo jonkinlainen vakavammanlaatunen tapaus.)Vastalahjaksi kirjottelen vaikkapa valmennuksia (rataesteet, maastoesteet, helppo kouluratsastus, western) ja pk-merkintöjä
Jos jotakuta kiinnostaa, niin Malva voisi ottaa täysi-ikäisen vuokraajan/hoitajankin, joka kävisi (tarinallisesti) kerran tai kaksi viikossa hoitamassa. Tarinoita voi kirjoittaa silloin kun haluaa, mutta mielellään joskus ja jouluna vähintään
Alkuun vain hoitamista/maastakäsittelyä/tallitöitä, myöhemmin mahdollisesti ratsastamista ja (tarinallista) kisaamista, jos kiinnostaa!
-
Onko teillä hetki aikaa puhua Malvasta?
-
@nikki Mä voisin olla kiinnostunut! Mun verbaalisen lahjakkuuden tuloksia voi lukea https://saikkiksenponit.webnode.fi/. Oon herännyt vasta takaisin virtuaalisen maailman pariin, joten tekstejä on vielä semi vähän mulla kasassa