O: Laukka- ja Ravihevosia (xx, lv, ransk)

• Heissan kaikille!

Mä oon hiljattaen innostunut ravi sekä laukka hevosista todella paljon, joten nyt tarkoituksena etsiä itselle hevosia. Mulle voi tarjota tähän alle taikka yksällä varsoja tai jo aikuisia hevosia (mulla on sivut tulossa näille hevosille, mutta en halua vielä linkata kun ei ole valmiit, voin kuitenkin kertoa/näyttää yksällä enemmän), mielellään kuitenkin sellaisia joita ei olisi vielä ehditty kisaamaan kovin pitkälle. Olen pari päivää lueskellut Laukkajaoksen sivuja ja yrittänyt opetella kaikkia uusia lyhenteitä ja minulle tuntematonta CAS ikääntymistä. Uskon että tää vielä lähtee rullaamaan kun pääsen tekemään ja oppimaan siinä samalla. Kaikki tuntuu kyllä nyt vielä suht vaikealta ja monimutkaiselta. Olen kyllä motivoitunut oppimaan näistä lajeista ja haluan tarjota hyvää kotia 🙂 Otan vastaan niin oreja kuin tammojakin molempiin lajeihin. Ainut asia mitä toivon on, että hevosilla olisi jonkin verran sukua ja että saisin luvan käyttää niitä joskus jalostukseen. Rotuina nuo mitä lisäsin otsikkoon eli xx, lv sekä ransk. Saatoin jättää jotain sanomatta, joten lisään sen myöhemmin jos niin kävi.

• Jouluvarsa myyynnistä olisi kolme ensimmäistä MacLily lv-varsaa myymättä. Mukana myös @aksu n muutama lv-varsa.

Sitten minulla olisi tarjota myytäväksi 2-polvinen lv-t. Fetching MacLily. On palautumassa minulle kasvattajana takaisin, jos @Nana ei saa sitä myytyä eteenpäin. Kisaamaton.

• @viveka Fetching MacLilyn ottaisin mielelläni kyllä ❤

• @kylie hienoa.=) Ilmoittele sivuja, kun ehdit chatissa tai s-postilla vrtviveka@gmail.com

• @viveka Jees! 🙂 Mua kiinnostais myös yksi noista Aken varsoista, täytyykö hälle laittaa viestiä erikseen?

• Albarizan voisin myydä, jos haluat ottaa sen 🙂

• @neon Kiitos tarjouksesta, mutta tuo ei jostain syystä nappaa. Aion nyt pysyä tiukkana, enkä ota sellaisia hevosia talliin joista en tykkää oikeasti 100%. Haluan että ne sitten varmasti motivoi mua pitkään, eikä jää nurkkiin pyörimään 🙂 Varmasti ymmärrätkin. Mutta juuri tänään kävin sun tallin sivuilla katsomassa ja aioin laittaa viestiä tilausvarsasta. Heitän sulle nyt yksää siihen liittyen.

• @kylie Mielellään joo 😄 Molemmat peitsarivarsat ja Cherryblossomin varsa on tosin jo myyty, mutta tuo Penelopen varsa etsii vielä kotia 🙂 (Ja Fiinimimmi, virallisesti ainakin 😄 )
    lis jos se oli joku noista jo myydyistä, niin tammoista ainakin saa kyllä tilausvarsankin 😉

• Esteratsastajat

Kelpaako laukkavarsan vanhemmaksi pari joilla kisattu ratsulajeissa (kenttää mm)?

• @aksu Mua kiinnostais kyllä tilausvarsa, laitan siitä yksää 🙂
    @Jannica Mielellään olis laukkavanhemmat, ei tosin haittaa jos suvussa jossain on muissa lajeissa kilpailleita 🙂

• Hopsan 🏇

14

916
Users

12.1k
Topics

222.9k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.