Kirjoittajakeskustelu

• @j kuulostaa hyvälle.

Mulla etenee kirja 3:sen uudelleen kirjoitus viimein aikataulussa ja viimeisiä sivuja aletaan viemään.

Kirja 1:sen kääntäminen ei sitten etenekkään niin mahtavasti, mutta ehkä ensi kuussa siihen tulee muutos kun ajattelin pitää ns. välikuukauden ja sen sijaan että olisin poiminut matkaan mun keskenerästen listalta seuraavan projektin käytän ens kuun siihen että saan tehtyä ainakin kirja 2:sen e-kirja version viimein loppuun.

Tietenkin jos näyttää siltä että ens kuussa aikaa jää käytettäväks nii sitten poimin jo silloin seuraavan projektin enkä odota maaliskuulle.

Edit// mahtavaa että täälä juttelee muutkin kun minä 😍

• Piirrosharrastajat

@minni no sä oot ollu tuottelias taas 😄 saako udella mistä kirja kolmosessa on kyse? Vai onko se niin vaiheessa vielä että pidät itsellä?

• @j sorry, can’t help mysel 😂

K3 on tällä hetkellä päätös osa Vääriä sarjalle ja se sijoittuu noin vuosi Rakkauksien (k2) jälkeen ja paljon on muuttunut, vaikka vanhat kuviot yrittää sotkea pakkaa. Iloa, surua, pelkoa ja rakkautta.

Nyt kuitenkin ens kuun pidän taukoa kirjoittamisesta ja maaliskuussa haetaan taas tahtia huhtikuun Camp NaNo:on

• Piirrosharrastajat

@minni Jösses ku joku jaksaa 😆 että ihan sarjan
    Jos nyt mä tän yhden edes saisin sillai alulle että sitä vois kesällä vaikka ryhtyä luonnostelemaan…

Sen tiedän jo että päähenkilön nimi on Hukkanen. En vaan tiedä vielä yhtään millainen tyyppi Hukkanen on.

• @j Kirjotin 3 kirjaa vuoteen 😉

• Tarinaheppailijat

Huhhuh, pitäis lukea huomiseen englanninkokeeseen joka ressaa aika tavalla, mutta alottelin vaan fantasiakirjan kirjottamisen😆Tätä oon jo jonkun aikaa suunnittelu, mutta nyt aloittaessa piti miettiä kunnolla, miten oikein aloittais tän.
    Tää onki yllättävän mukavaa eikä yhtään tekis mieli siirtyä lukemaan kokeeseen🙈

• Piirrosharrastajat

@aava-p no siis mood 😄 mul on kaks kandiprojektia kesken ja silti haluaisin vaan omia fiktiotekstejä työstää

@minni mun tahdilla se on vuodessa yks ykkösversio 😄 kunpa ois iteki noin nopee

Mä tosin oon vähän sellanen välimuotokirjottaja. En pääse liikkeelle ilman jonkinlaista juonirunkoa, mut oon nyt hiljattain huomannut senkin ettei liian pitkälle analysoiden suunnittelu auta mua myöskään, koska tykkään heitellä aika intuitiivisesti kans erilaisia sattumia ja hahmojen dialogeista puskevia tunnepohjasia hetkiä sekaan. Tarviin siis vähän edestakaisin sekä rakennetta että tilaa uusille poluille.

Ehkä se on hitaampi tapa.

• Mul tais olla Vääriä Valintoja v2 valmis 5/19 ja sit 6-8/19 tais mennä Vääriä Rakkauksia molempii versioihin ja 2.5vk marraskuussa Vääriä Päätöksiä v1.

Olihan toi vähä tykitystä, mutta tänä vuonna ei taida valmistua muuta kuin Päätöksien v2.

• Piirrosharrastajat

@minni kirjotaksä kuinka paljon jonku etukäteen suunnittelemas juonirungon pohjalta? et onko sulla tavallaan tiedossa jo kaikki mitä teet ja sit se on vaan helppo tykittää tekstiks asti

• @j mitä on suunnitelmat?

Mulla oli noiden kanssa tiedossa tyyliin aihe jota halusin käsitellä (rakkauksissa S&K:n työparius ja Päätöksis niiden nykynen tilanne).

Mun suunnittelu tapahtuu oikestaan siinä vaiheessa kun sanat alkaa kasaantuun ekaan versioon.

En muista oonko sanonu täälä vai nano discordissa tai nanon foorumilla että mä en halua suunnitella mun tarinaa, koska jos se ei aiheuta mussa tunteita kirjoittaessa, aiheuttaako se sitten niitä lukijassakaan?

• Piirrosharrastajat

@minni okei eli sä teet sit ihan lennosta kaiken :DD ne tuntuu molemmat olevan joo nopeita tapoja saada teksti kokoon

Perhana ku ite oon justiin siinä haitarin keskellä 😅

• @j joo, ja siis mulla saattaa olla suunnitelmia jollekki pienelle osalle (tyyliin joku keskustelu) mut isommille kokonaisuuksille ei oo mitään tarkkaa.

3

963
Users

12.7k
Topics

237.2k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.