Winterbourne Courtin ensimmäinen kasvattimyynti (m. amwb)

• Jalostusohjelma de Winter on alkanut mukavasti kuluneen loppuvuoden 2018 aikana, jolloin syntyi 10 varsaa, joista neljä lähti maailmalle. Uuden vuoden kunniaksi päätimme laittaa neljä varsaa lisää maailmalle. 🖤

Myyntiehdot, tämän ilmoituksen varsoilta vaaditaan myyntiehtojen lisäksi 20 KERJ-sijoitusta. Syntymäaikoihin ja nimiin voi vaikuttaa!

t. California Goddess de Winter myyty @Crimis

t. Glory Days de Winter myyty @Cherry

o/t. Heavenbound/Sinister de Winter varattu @Juulia
    s. 08.01 2018, värit: rt + vkk
    i. Boundwjin
    e. Grace of the Heavens

o/t. Hesperus/Hera de Winter varattu @Sonja
    s. 16.01 2018, värit: rn, m + vkk (mahd. tuplavoikko)
    i. Dawnbreaker Helios
    e. Ankh

• ⬆ Näistä värisopista saa vaikka kivoja piirrosheppoja!

• Oreihin hurahtaneet

Mua kiinnostaisi tuo eka varsa Escapismeen, jos sijoitusten sijaan voi kilpailla porrastetuissa maksimiin ja keksitään nimi joka nappaa muakin ja löydän jostain kuvat… 😎

• @Crimis Joo, porrastetut kelpaa totta kai myöskin ja nimiin voi vaikuttaa! 😏

• Mua voisi kiinnostaa Heavenbound/Sinister de Winter jos saa lisää nimiehdotuksia

• @Molly Grease, Buddha, Innocence, Extravagant, Desperado, Hellbound, Homebound… Vähän lyö tyhjää, mutta omiakin ehdotuksia saa esittää, jos sellasia on! 😅

• Toi emä olikin vaihtanut kuvia? en mä haluakkaan siitä varsaa 🙂

• @Molly Niin on. Mä vapautan varsan takaisin myyntiin.

• Tuo Ankhin varsa kiinnostais, koska Ankh, mutta saako varsalle lisää nimiehdotuksia? 🙈 Mä voisin sulle tsättäillä ostotarjouksen.

• @Meera Orille: Wedjat, Pharaoh
    Molemmille: Djed, Scarab
    tammalle: Nefertem, Cleopatra

• ⬆

• ⬆

• ⬆

• ⬆

• ⬆

• Mut… Mut… Mut eihän mulla edes ole kenttähevosia. Eikä amerikkalaisia. Enkä mä tätä oikeest tarvii. Enkä oo viel löytäny sopivia kuvia. Mut… Hera de Winter vois lähtee mun matkaan silti, jos sopii 😍 Koska siis mähän lupasin sulle ostavani tämmösen! Ja mul ei oo tämmöst vielä. Ja joo. Jep.

• @Sonja No ei varmasti oo kenttähevosia tai amerikkalaisia, jos sellasia ei hanki. Jostain pitää alottaa 😉 Laitetaan Hera sun mukaan, voin auttaa kuvien ettimisessä jos tarvii 🖤

• Enää myynnissä sekä koulu- että kenttäratsastukseen sopiva rt/vkk varsa!

• Mitä jos kuule nyt tehtäis niin, että toi Heavenbound de Winter lähtis kans mulle? Nää amerikkalaiset nyt vähän niinku pikku hiljaa soluttautu mun sydämeen…

• @Sonja Welcome to the dark side, we have erikoisvärisiä 😏 Laitetaan Heavenbound sulle kans!

21

848
Käyttäjät

11.0k
Aiheet

199.5k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.