Adoptoi persoonallinen mustangi! (+ M: quarab)

• Newa Road Ranchin mustangien adoptointiohjelma on pyörähtänyt käyntiin ja kotiaan etsii peräti kymmenen ihastuttavaa ja persoonallista mustangia. Osa mustangeista myydään koulutettuina ja ihmiseen totutettuina, osa on vielä melkoisen villejä. Mustangeista saa kelpo ratsun, vaikka varmastikaan huipputason kilpahevosta ei niistä saa muovailtua.

Hevosten syntymäajat saa itse keksiä, mutta syntymäajat tulevat olemaan arvioituja, koska hevoset ovat syntyneet villeinä. Syntymäajan perään voi laittaa suluissa, että se on arvioitu, itse olen laittanut tähän tapaan.

Mustangien hinta on v$100 per hevonen.
    Kuvia mustangeille löytyy paljon Flickristä ja Pixabaysta hakusanalla mustang horse / wild horse 😊

🐴 Adoptoitavat mustangit 🐴

Lisäksi myynnissä Newa Road Ranchin yksi viime vuoden kasvatti. Myyntiehdot löytyvät alla olevasta linkistä, kovin paljoa en varsojen kodilta vaadi! Toki olisi mukava jos niillä joskus WRJ:n kisoissa pyörähdettäisiin, mutta mainiosti kelpaavat myös muut jollain tapaa edes aktiiviset kodit, kyllä te tiiätte 😊

🤠 Myytävät kasvatit 🤠

• qh o. Nu Texan Shooter / t. Nu Amarilla Chic

Tälle varsalle tarjoaisin lopunikäistä kotia rennolta Chinet Ranchilta. Hevoset kisailevat rauhallisella tahdilla mutta enemmän pääpaino on jalostuskäytössä 🙂

• Ai hitsi, lähtiskö tuo mustangi meille Sierraan jalostushommiin ja kisailemaan hitaaseen tahtiin? 😍

• Nämä kaksi menivätkin nopeasti 🙂 Quarter @Sorel:ille ja mustangi @Nikki:lle, sivuja parin viikon sisään sähköpostiin tai tänne.

Vielä myynnissä ihana viime vuonna syntynyt quarab-tamma!

• 🐴 🐴

• Ihastuttavia kodittomia mustangeja adoptoitavana ❤

• Siis näähän on ihan naurettavan ihania kaikki! Lähtiskö meille tuon suvullisen mustangin lisäks Raindancer, Apache Moon ja Sioux Sun? 😍

• Siis vautsi!! Kahlua on aivan ihana. ♥
    Olisiko teillä tarjota mahdollisesti tallipaikkaa tällaiselle projektille?

• Piirrosharrastajat

Lähtiskö Dakotawa ja Loco Poco mulle kisakäyttöön ja valmennuskäyttöön? Pari varsaa voidaan teettä sekä käydä parit näyttelyt katsastamassa. Tallilla on muitakin heppoja, joten ainakin kavereita löytyy runsaasti :).

Sivunäyttöä Cydnyltä

• Lähtiskö Raindancer meille yksityiseksi? Tulisi hyvä power duo perheen 18 vuotiaan pojan kanssa 😉 Tulevaisuudessa tarinoita ja piirroksia, hitaasti WRJ kilpailua sekä ainakin yksi varsa. Saisi kokonaan omat sivut, jotka olisivat tämän tyyliset.

• Tarinaheppailijat

Nää on niin ihania 😍 Lähtisikö ihana Apache Moon pikkuhiljaa hiljaiselolta palaavaan Piilovuoreen viettämään rentoa tarinahevosen elämää? Herra pääsisi vaeltamaan Lapin maastoihin sekä luultavasti myös kilpailemaan lännenratsastuksen lajeissa ja käymään kissanristiäisissä 🙂 Piilovuoren sivut ovat tällä hetkellä rakentumassa suntuubiin, mutta ovat siellä puolella vielä hyvin kesken ja siksi hieman sekavat. Apache kuitenkin saisi sivunsa kyllä mahdollisimman pian, melko smaantyyliset kuin nuilla wix.comin sivuilla on hevosilla. Ehkä myös tulevaisuudessa pari varsaa voisi olla luvassa 🙂 Apache Moonin kanssa varmaankin tultaisiin etenemään samoin tavoin kuten Arren se kä Altsun kanssa vielä tulevaisuudessa, hitaasti ja varmasti.

Eli pähkinänkuoressa Apache Moonista tulisi yksi noista rennommista tarinahevosista, jotka ovat yksityisinä ja Piilovuori olisi tallina, jos muuta inspaavaa paikkaa ei löydy. Myös hoitaja tietysti otettaisiin orille, jos innokas apukäsi löytyy 🙂

• Suomenhevoskasvattajat

No voi vitsit kun otin ja avasin tämän topan. Minäkin tarjoan Apache Moonista, jos et ole vielä päättänyt sille kotia.

Kaavin paraikaa kokoon tarinatallia, joka olisi hevosesi lopullinen koti. Tälle hevoselle olisi luvassa samantyyppinen elämä kuin Minille ja Mayalle: paljon tarinointia ja piirroskuvia ja mahdollisuuksien mukaan vuorovaikutusta muiden kirjoittajien, ihmisten ja hevosten kanssa.

En lupaa kilpailuita. Katsoisin, minne tarina meidät kuljettaa. Mistä sen tietää, vaikka joku hahmo saisi vielä valmennettua tästä lännenratsun, mutta tavoitteet ovat kyllä kokonaan tarinoinnissa ja harrastelemisessa.

En lupaa myöskään jälkeläisiä. Jos joku tammanomistaja kiinnostuu hevosesta, se on toki käytettävissä, mutta en aio itse esimerkiksi kasvattaa mustangeja. Näen kuitenkin jo sieluni silmin tämän karkaamassa ja saamassa aikaan suloisen mutta jalostuskelvottoman vahinkovarsan jonkun ihan muunrotuisen tamman kanssa - mutta pelkän tarinoinnin takia.

• Onpas tullut paljon tarjouksia mustangeista 😊 Jos tehdään niin, että huomenna aamuvuoron jälkeen katson tarjouksia kunnolla läpi ja päätän siihen mennessä tarjotuille kodit!

• 🌾 🌾

• Seuraavat mustangit pääsevät uusiin koteihinsa! 🙂 Sivuja kahden viikon kuluessa minulle.

Sioux Sun -> @Nikki

Loco Poco & Dakotawa -> @Iitu

Raindancer -> @Lucille

Apache Moon -> kaksi kelpoa kotia, joten arvoin kodin ja arpaonni suosi @Oresama:a

Onnea ja menestystä mustangien kanssa! 😊

• Kiowa Kolalle olisi tarjolla kotia mun yksityisenä, tämmöiselle olisi aika mielenkiintoista jotain tarinoida! 🙂 Saisi piirroskuvat ja tulevaisuudensuunnitelmana olisi tarinoida hissukseen ja mahdollisesti joskus tulevaisuudessa kisailla WRL:n alaisissa kisoissa. Mulla on näitä yksäreitä aika reilusti, mutta kaikkien kanssa meen vähän sen mukaan, mikä milloinkin innostaa, edessä siis olisi aktiivisempia ja epäaktiivisempia kausia.

• Vie vain @Sussu-VRL-12636 Kiowa Kola mukanasi 🙂 Sivuja kahden viikon sisään tietooni.

• 🇺🇸 🇺🇸

• Hei! Miä tahtoisin tarjota kotia t. Kahlualle mun rennolta pikku tallilta, jossa asustelee muutama ravuri sekä ratsuja. Kahlua saisi loppuelämän kodin ja varmasti keksittäisiin sen kanssa harrastaa jotakin ja jopa hieman kisaillakkin, kunhan tamma on synnyttänyt. Varsa jäisi minulle tamman kaveriksi ja sen kanssa varmasti samat suunnitelmat kun Kahluan kanssa. 🙂 Jänkälän Tila tarjoaisi näille kodin, jankala.weebly.com

• Suomenhevoskasvattajat

Ja pyhässä kasteessa hän sai nimen Apassi.
    Nyt vain etsimään tälle vielä tallipaikkaa ja piirtämään profiilikuvaa. 😄 Onneksi huomenna on vapaa aamupäivä sellaiselle!

0

831
Käyttäjät

10.8k
Aiheet

193.9k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.