Lopetusmyynti
-
Lähtiskö Rubenstein AUG Rosikseen (ak)? Kuskaisin varmaan ERJ-laatikseen, kun se näyttää olevan noin valmis jo, mutta ainakin kisaisin KERJ ja voisin väh yhden jälkeläisen luvata
Siitä tulisi siis piirretty ja tod näk kisaisi PKK:n alaisissa näyttelyissä
-
@kioja Hän lähtee teille mielihyvin, ei yhtään haittaa vaikka piirretyksi muuttuukin
-
-
@kioja Sen tallin sivut ei valitettavasti ole enää toiminnassa, mutta Rubenin emän omistaja on kasvattaja, eli VRL-12209. Kiitos sivuista, kaikki näytti olevan ok!
-
Nostellaas.
-
-
This post is deleted!
-
Moikka! Jos Tiusan Pahalapsi on vielä myynnissä olisin kiinnostunut siitä! Lasse pääsis asumaan yksäritalliin, joka ei oo mun omistama.
Sillä varmasti kisattais paljon, ja sais sivut
-
En ole vielä(kään) saanut aikaiseksi/raaskinut ruveta rankalla kädellä hevosia kuoppaamaan, joten ehkäpä jollain näistä olisi edelleen mahdollisuus löytää tiensä uuteen kotiin?
-
Voisin ottaa vielä seuraavat Fabellaan jalostuskäyttöön
Northland
Connyte Prime
Rio Decima
Kiwifruit Honey
Jigger F
-
@layda Sehän sopii vallan mainiosti!
-
Brokeback Sacrifice
Smokahontas
Brokeback Black PropagandaJos eivät palaudu kasvattajille yms niin nämä voisin pelastaa Remfjelliin
-
@satunen Kasvattajat eivät näitä kaivanneet takaisin, joten kolmikko lähtee teille.
-
Lähtisköhän Seppäjärven Majesteetti mulle Halvmåneniin tarinakäyttöön ja jalostukseen?
Myös kisaamaan esteillä ja valjakossa sijat loppuun. Varmasti joihinki kissanristiäisiinki poikettais orin kanssa
-
@aava-p Majesteetti lähtee teille mielihyvin
-
Tässäpä nämä, kiitos hevosista! Mun tunnus on VRL-14488
Northland
Connyte Prime
Rio Decima
Kiwifruit Honey
Jigger F
-
Joko suostut luopuu Kmeiracathista?
-
@nikki Tuskin mä sillä enää mitään tulen tekemään, joten vie pois vaan
-
@Manaaja Sitä saa koska vaa tulla moikkaa!
-
Nyt olisi viimeinen mahdollisuus viedä täältä hevosia, kun suntuubi lopettaa niin yritän päästä mahdollisimman monesta eroon, jotta olisi vähemmän siirreltäviä/tietojen tallentelua.