Lopetusmyynti
-
@nikki Chimecho lähteeköön sun matkaan.
-
Eurybian voi myydä eteenpäin tai kuopata, uudet sivut tai muistosivut/webarchivelinkki vaan meillepäin sitten.
-
@crimis Glinda sulle, jos kasvattaja ei kaipaa takaisin.
-
Eurybia olisi tervetullut mun huostaani, mahdollisesti Challinoriin viettelemään tarinaelämää
-
@leahiiii Laitetaan Eurybia sun matkaan.
-
Honeydale Arctic Steel Hopewoodiin ja Rosenhof Anna Huovilaan? Molemmille tiedossa rentoa harrastelua ja vielä ainakin yksi jälkeläinen.
-
@manaaja selvä, kiitos! enpä eilen huomannut ettei Tihku ollutkaan myytävänä, pahoitteluni siitä
ja mikäli kasvattaja ei ota niin täältä saa uuden kodin! Texasille teen sivut viim. tämän viikonlopun jälkeen, nyt kun olen reissussa sunnuntai iltaan saakka.
-
Laita vaan Splinter, Winslow ja Dakota myyntiin!
Eli Winslow @Theo n matkaan!
-
Olisin kiinnostunut ottaamaan Jamboreen itselleni alkuun yksityiseksi kilpailemaan kouluratsastusta eteenpäin ja mahdollisesti pyörähtämään KRJ-laatuarvostelussa. Tarkoituksena olisi siirtää poika myöhemmin tulevalle oriasemalleni, jossa se pääsisi jatkamaan sukuaan. Näyttönä vaikkapa tämä.
-
Oldfinion Toronton voi myydä eteenpäin (laita vaikka Alegreen).
Sinclairin otan takaisin jos siirrät mun tunnukselle VRL-06303
-
Minulta löytyisi kiinnostusta Waywickiin ja Itsmaprecioussiin.
Molemmat pääsisivät näin alkuun yksityisiksi tarinakäyttöön ja myöhemmin, kun saan oman projektini valmiiksi, niin siirtyisivät omalle piirrostallille. Eli tulevaisuudessa kilpaillaan, hevoset saavat lisää kuvia ja omat päiväkirjat, mihin tarkoitus kirjoittaa säännöllisesti. Molemmat saavat omat siistit sivut ja pääsevät olemaan aktiivisesti käytössä.
-
Texin uudet sivut löytyvät täältä! https://varjoaika.weebly.com/tex.html
ja sen voi siirtää VRL-12637 omistukseen. kiitos!
-
Lähtiskö Jakki ja Huvin Lonesome kilpailemaan meille porrastettuja ja tarinoimaan?
-
Mr Smarty Pantsin voi myydä eteenpäin (ei Alegreen) ja meidän myyntiehdot tuotava uuden omistajan tietoon. Mielellään piirroskotiin/kotiin jossa saisi pitää piirroskuvansa
Eli tuon mun piirtämän kuvan voi antaa orin mukaan, kunhan copyt säilyy ja kuvaa käytetään vain kyseisellä hevosella. Uusista sivuista sitten infoa mulle.
-
Olisin kyseisen ponin isän omistajana kiinnostunut ottamaan Storyteller’s Pickpocketin mulle Fabellaan jalostukseen ja kisaamaan vielä nuo viimeiset sijat itselleen
-
@tinu mä taidan olla ensimmäinen jonoilemassa Marttiin! teidän myyntiehdot on luettu, ja on tulossa piirrostalliin jossa ajan kanssa tulee varmasti saamaan lisää piirrettyjä kuvia vanhan tilalle.
@Manaaja elikkä jos tämä on sullekin ok niin Mr Smarty Pantsin voi siirtää VRL-12637
-
Oliko Serellenders Divergence vielä vapaana
Voisin senkin vielä ottaa.
-
Löytyipäs sieltä paljon kaikkea mukavaa, mutta tarjoan nyt alustavasti kotia vain Master of Slaves RIBille. Pääsisi isänsä seuraksi Anarchieen kisa ja jalostushevoseksi.
-
Olen lopettanut, joten kasvattieni suhteen ei ole väliä mitä teet/tehdään.
-
Jonottelen:
Mr Smarty Pants, Itsmapreciouss ja Waywick !
Meidän sivunäyttö1 ja sivunäyttö2