Lopetusmyynti
-
-
A.D. Vandalized Gift saa myydä eteenpäin, kunhan sivut tulevat tietooni
Mikäli nämä tulevat myyntiin, olisin valmis tarjoamaan loppuelämän kodin, jossa kisataan kisat loppuun: Guardian Angel, Sell Your Soul STC, Endless Possibilities RIB & Side Of Heaven RIB.
-
@jannica Selvä juttu! Infinity Spellin jätän vielä toistaiseksi itselleni, mutta kaikki muut saat puolestani ottaa mukaasi. Sell Your Soul STC on Nikkin kasvatti, joten pitää vielä varmistaa haluaako hän ottaa sen vai ei.
-
Hopealinnaan (https://varjoaika.weebly.com/) pääsisi asustelemaan yksityisiksi, kisakäyttöön sijat loppuun ainakin ja pienimuotoiseen kasvatukseen, eli jokaiselle hevoselle hankittaisiin ainakin yksi jälkeläinen. Laatikset kiinnostavat, mutta niihin pitää vielä itse perehtyä enemmän.
Sivut ovat toki vielä vähän keskeneräiset, sillä olen vasta hetki sitten palannut takaisin virtuaalihevosten maailmaan.
Teakettle Ghost, Mr Smarty Pants 5594 xx ja Texas Hold 'Em STC kiinnostaisi!
-
Tarjoaisin kotia Winslow RGE:lle Elixiristä (ak). Mikäli sijoja puuttuu niin niitten kisaaminen loppuun, jalostuskäyttöä ja laatiksissakin pyörähtelyä luvassa.
-
Mocha Locha Rewan voit myydä eteenpäin jos saat kaupaksi
Jos ei tunnu menevän niin heitä Alegreen tai kuoppaan vaan.
Kauhean kiva olisi jos uudet sivut infottaisi minulle.
-
Lethal Injectionin ja Born to Die Freen otan takaisin, muut saa laittaa eteenpäin, kunhan saan uudet sivut mun tietoon.
-
Tarjoaisin kotia seuraaville Supernaturalista: Cranleigh Juniper, Cranleigh Silva, Endless Possibilities RIB ja Whitechapel RIB. Jokainen pääsisi kilpailemaan loppuun ajallaan ja sukua jatkamaan, laatuarvostelupalkintoja en uskaltaudu lupaamaan.
-
Opera’s Rigel Thrill takaisin kotiin
️
-
Caranleigh Silva Beaumontiin? Laatiksiin ja sukua jatkamaan
-
Mikäli kasvattajille sopii, ottaisin mielelläni Castlelyons Barracudan, Reincarnate vd Shadowin, Medico BRW:n, le Rêve Carnagen ja Eduschon meille Harmonyyn kisaamaan loppuun, jalostuskäyttöön ja käymään laatiksissa
-
Myy vaan ite eteenpäin tai laita monttuun jos ei kaupaksi mee.
-
Nuo mun kasvatit saa laittaa vaikka myyntiin ja mikäli eivät kaupaksi käy, saa ne kuopata
-
ES Warlord saa myydä tai kuopata, sivut mun tietoon
Emä on nykyään KRJ-II ja sivut löytyy täältä.
Jos tulee myyntiin, niin Thirteen Glinda kiinnostaisi Escapismeen.
-
Cranleighin kasvatit ja Bexhillin kasvatti palautuu mulle
Ne voi siirtää VRL-08368
-
Mua muuten vois kiinnostaa Kmeiracath ja Chimecho jalostuskäyttöön
-
Aivan tosiaan Rigelin voi siirtää VRL-10735, unohtui edellisestä viestistä
Hyvää huolta on hänestä pidetty, kiitos
-
@varjoaika Texas voi lähteä sulle, Mr Smarty Pantsin kohdalla pitää odotella vielä kasvattajan vastausta.
-
@theo Jos kasvattaja ei ota takaisin, niin voit viedä Winslowin mukanasi.
-
@screwdriver Laitetaan Whitechapel sulle.