M: Kultahuiskun uuden vuoden varsat

• Onnellista ja rauhaistaa uutta vuotta!

Kultahuiskun uuden vuoden varsat on suunniteltu ja tämä varsakatras on valmiina hajaantumaan uusiin koteihin. Varsat syntyvät tammi- ja helmikuun aikana, joukossa on niin arabeja, shetlanninponeja kuin puoliverisiäkin.

Hevoset lähtevät oikeastaan miltei kotiin kuin kotiin, tarjoa siis rohkeasti. Perustietoihin on mahdollista vaikuttaa ja annan mielelläni lisää nimiehdotuksia, jos nykyinen ei miellytä, toki nimen saa myös itse keksiä.

Myytäviin varsoihin

Eikö näistä löytynyt mielesitä? Meidän oreista ja tammoista voi myös vapaasti kysellä tilausvarsoja. Hevosia löytyy eri painotuksilla ja lyhytsukuisista aina varsin pitkäsukuisiin saakka. Myös muiden tallieni hevosia ja poneja saa hyödyntää astutuksissa (linkit allekirjoituksessa)

• Ensimmäiset varsat varattu uusiin koteihin, monta kivaa jäljellä 🙂

• Tämä viesti poistettiin!

• Mä olen tuota White Oakkia niin monesti tässä katsellut että tarjoaisin sille kotia Breawasta 😄 Poni pääsisi esteradoille ja siitoskäyttöön.

Laitan sulle myös yv:llä astutuskyselyä 😉

• @miltsu Laitetaan se teille 😉 Syntymäajan saat tosiaan päättää itse tammi-helmikuulle 🙂

• Muutama puoliverinen, shetlanninponi ja arabi vielä vailla omaa kotia 🙂

• Kouluratsastajat

Lähtisköhän Sam Sam KH ja Uusikuu KH mulle? 😍 Shettistallilta saisivat loppuelämänsä kodin. Molemmilla poneilla kisaisin KRJ ja VVJ sijat täyteen rentoon tahtiin. Myös tarinointikäyttöön, shettikset inspiroi aina. Sam Sam KH:n kanssa varmaan kierrän enemmän valmennuksissa ja ehkä rennosti laatiksissa. Uusikuu KH pääsee ainakin kantakirjaan. 😊 Myöhemmin hamassa tulevaisuudessa jalostuskäyttöön molemmat ponit ^^

Lisäksi jos lähtisi piirretyksi, voisin KH Hafeeta ox:in napata mukaani tänne? 😊 Pääasiallisesti piirustushepaksi tarinointikäyttöön, myös kilpailuja ja valmennuksia luvassa. Jalostuksessakin voi häntä käyttää, jos jälkikasvua haluat 😄 Sellainen rakastava loppuelämän koti, siis jos piirretyksi lähtee

• @luna-laakso Laitetaan nuo kolme teidän matkaan. Sivuja mahdollisimman pian, mutta ei kuitenkaan mitään kiirettä 🙂 Syntymäajat saa tosiaan päättää itse tähän tammi-helmikuulle

Pakko muuten kysyä, että onko sulla tuolla shettistallilla osassa linkeistä ?m=1 osoitteen perässä tarkoituksella vai vahingossa? Esimerkiksi https://beetfulshetlands.blogspot.com/p/orit.html?m=1 Mulla nimittäin heittää kaikki tekstit, kuvat yms. näytön vasempaan laitaan, jos osite on tuossa muodossa. Kun tuon osan poistaa (https://beetfulshetlands.blogspot.com/p/orit.html) sivu näyttää taas siltä kuin oletettavasti kuuluu (tekstit jne. vaaleamman taustan sisällä). Pahoittelen “maailman selkeintä selitystä”, tähän aikaan ei oikein aivot enää toimi kunnolla 😅 😆 Ajattelin vain, että kun kerran mullakin käyttäytyy eri selaimilla noin, niin varmasti muillakin vastaavaa ongelmaa 🤔

• ppa.ox-o KH Kajetan
    synt. tammikuu 2019
    1-polvinen
    i. Kasaryk al Zyrafal
    e. Vinara ++++

Tämmöinen herätti milenkiintoni. Tulisi siis allekirjoituksessa olevalle oriasemalle pyörähtämään ensin varsalaatuarvosteluissa, jonka jälkeen kisaamaan niin koulua kuin esteitäkin. Tavoitteena olisi saada Kajetan tulevaisuudessa osaksi asemamme orivalikoimaa. Asemallamme kaikilla hevosilla on piirretyt kuvat, joten tällekin sellainen tulisi heti kun saan aikaiseksi väkertää.

• @mirkku Laitetaan se teidän matkaan 🙂 Sama virsi kuin edellisillekin, eli sivuja mahdollisimman pian, mutta ei mikään kiire kuitenkaan ja syntymäajan saat itse päättää, kuitenkin tähän tammi-helmikuulle 😄

• ♞ Puoliveriharrastajat

Lähtiskö fwb-o/t. KHw Snowflake / Niobidit meille Hukkapuroon? Tallissa ei oo tällä hetkellä kummankaan Nioben vanhemman jälkeläisiä niin olisi kiva saada Niobesta varsa jatkamaan sukua jossain vaiheessa. Jalostuskäytön lisäksi varsan kanssa tultaisiin kilpailemaan porrastetuissa koulukisoissa rauhalliseen tahtiin 🙂

• @otterley Varataan se ehdottomasti teille 😄

• KH Kajetan on päässyt perille uuteen kotiin. 🙂

• @mirkku Kiitos sivuista 🙂

• ♞ Puoliveriharrastajat

@Sonja-P ❄ KHw Snowflake
    Ilmoittele jos huomaat sivuilla jotain korjattavaa. Lisäksi mietin, olisiko varsan syntymäaikaa mahdollista siirtää tammikuun puolelle? 👼 pääsisi varsan kanssa vähän nopeammin tositoimiin. Toki odotellaan, jos tarvitsee 🙂

• fwb-o/t. KHw Disney Scar / Kytheran
    Tämä varsa olisi kiinnostunut lähtemään tammana mun matkaani kilpailemaan esteitä ja kenttää, puskaponeilemaan ja elämään rennompaa elämää ilman turhaa stressiä laatiksista ja muista vakavammista tavoitteista. Kierrettäisiin pienempiä, villejä kisoja sekä porrastettuja rauhalliseen tahtiin, täytettäisiin päiväkirjaa ja ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa teetettäisiin yksi tai kaksi jälkeläistä tästä. Tallista, jonne tämä päätyisi, en osaa sanoa vielä, mutta näyttöinä tuon esille Huvihattaran joka elää suht samanlaista elämää kuin varsalle olisi tarkoitus tulla, sekä Oceanouksen, jolla oon yhdistellyt sekä tavoitteellisen laatishevosen että tarinapainotteisen höntsäilyponin elämää 🙂

Jos varsa lähtee mun matkaani, kysyisin että käviskö nimeksi Solidago Thalia? Thalia on yksi Hercules-elokuvassa esiintyvistä muusista, jotka on myös listattu elokuvan jumalattariksi 😄

• @otterley Kiitos sivuista, ompa hän komea tapaus 😻 Mieluiten vasta tuolloin helmikuussa syntymäaika, kun Niobiella on jo varsa tammikuulta 🙂

@laura Varataan tuo teille ja nimikin sopii hyvin 🙂 Pistä sivuja tulemaan kun saat tehtyä

• Jei! Onko syntymäajalla väliä, mieluusti tammikuulle haluaisin itse niin pääsis jo kirjottelemaan, optimaalinen ois ennen tätä päivää kirjattu syntymäaika mutta miten tää kävis emälle?

1

831
Käyttäjät

10.8k
Aiheet

193.9k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.