M: Piirretty knabstrupkasvatti (1-polv.) - MYYTY

• Moderaattorit

Höstnäs Knabstruppersin 3-vuotias hannovertaustainen knabstrup orikasvatti HN Ricardo on tällä hetkellä kotia vailla 🙂

Ricon vanhemmat ovat molemmat piirrettyjä. Isä upea hannoverilainen ori Kontrolieren DEU (VIP MVA Fn, KTK-II, Quality, 2 Star Prospect, 100 KRJ sijaa) ja emä hannovertaustainen knabstruptamma Adelle v.d. Manser (Finest Foal, 3 Star Prospect, aloittanut kilpailemisen MEJ:n kisoissa).

Tästä kiva kisa- ja näyttelykaveri pukinkonttiin! Mukaan tulee kuva, sekä perustiedot. Olen ilmoittanut Ricon joulukuun PKK kantakirjatilaisuuteen, näyttely- tai kisauraa ei kuitenkaan ole vielä aloitettu.

Rico lähtee oikeastaan kotiin kuin kotiin, mutta toki toivoisin sen jatkavan sukuaan knabstrupjalostuksen parissa. Muutama kevyt myyntiehto löytyy tallin sivuilta. Tarjoukset alle!

• Esteratsastajat

Ricardo olisi loistava väripilkku Adinan piirrettyjen poppooseen. Luvassa olisi loppuelämän koti kisaamisen ja siitostoiminnan sekä toki näyttelyjen parissa! Ricardo kuulostaisi kyllä sopivalta yksilöltä meidän tarpeisiin ja rohkeasti voisin kokeilla pilkkukasvatustakin, vaikkei se meille vielä ole tuttua ❤

Näytöksi piirretyistä Saraste 😊

• Moderaattorit

@jannica ei tarvii kahteen kertaa miettiä 🙂 lähtee sulle

• Esteratsastajat

Hienoa ❤ vaihdetaanko omistajuus vasta ktk tilaisuuden jälkeen vai miten? Teen sivut kuitenkin jo ennen ja aloitan kilpailemisen 🙂 Tarvitsetko emälle MEJ sijoituksia? En itse kilpaile kuin peruslajeissa, niin jos voit orilla kilpailla tarvittaessa noita maastoesteitä? Kouluun ajattelin muutoin kilpailu-uraa isän kavionjäljissä 😊

• Moderaattorit

@jannica vanhemmat ei kilpaile tällä hetkellä, kun mun hevoset on kilpailutauolla satunnaisia näyttelyitä lukuunottamatta. Voin tehdä omistajanvaihdoksen kun tuo on kantakirjattu, mutta sivut voit toki tehdä jo.

12

902
Users

11.9k
Topics

219.7k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.