Varustekauppa ideointia

• Nimi tulee olemaan Pihlamäen Varusteliike, kiitos Nikki!

Tällä hetkellä työn alla (nettisivujen lisäksi) noin kymmenen erilaista kuolaimetonta suitsea 🙂

Alle saa esittää toiveita, erityisesti haluisin kuulla mielipiteitä nahkojen väristä. Näillä näkymin valikoima tulee mustana, ruskeana ja punaruskeana.

• Valkoinen nahka tulis ittellä käyttöön. Ehkä kanssa harmaa. Sitten jotain erikoista esim tummanvihreää tai haaleankeltaista 😄 Ja nimiehdotuksia, jotka äkkiseltään tuli mieleen: Pihlajaokaa, Pihlajaisia Varusteita, Pihlajanmarjavarusteet

• Piirrosharrastajat

Koita vaikka selata oikeita varustekauppoja, vertaa nykyiseen virtuaalivalikoimaan ja laita tarjolle niitä asioita, joita ei vielä ole 😄 Aika moni on mun muistaakseni pyydellyt kuolaimettomia, islanninhevosvarusteita ja erikoisempia turpahihnoja jne

edit:// Monipuolinen värivalikoima!! Ei pelkkää vaahtokarkkia, muttei myöskään pelkkiä tummia sävyjä 😄 Kaikille jotain

• Pihla(jan?)mäen varusteliike?

• Haluaisin tehdä kaiken kaikissa mahdollisissa väreissä, mutta siinä kyllä kestää.

Josta tulikin taas uusi idea, mutta sitä en kyllä osaa toteuttaa, jos ostajat voisivat itse valita värin tämän tyyppisesti (toivottavasti näkyy) olisi järkyttävän hienoa! Pitää tutkia…

@Kioja pitänee aloittaa niistä, perussuitsia kun löytyy kaikkialta 🙂
    @Nikki kuulostaa hyvältä, laitan talteen!

• Piirrosharrastajat

Ihanaa että varustekauppoja tulee taas lisää, kiva saada aina laajaa varustevalikoimaa erilaisilta tekijöiltä 😍 Mä vähän tylsänä tykkään hirmusesti ihan perus neutraaleista sävyistä. Jos tällein sivusta saan huikkailla, niin juurikin aiemmin mainituille kuolaimettomille suitsille olisi ainakin mun osaltani kysyntää!

• Ihanaa jos tulee taas uusi varustekauppa, niitä ei voi koskaan olla tarpeeksi! Mulla olisi ehkä eniten tarvetta ravivarusteille, sekä erilaisille suitsille ja turpahihnoille 😄

• Kouluratsastajat

Ihanaa kun saadaan uusi varustekauppa! (mullakin on tuloillaan) Just näille ravivarusteille ja issikkasuitsille on käyttöä, myös erilaisille tuteille ja issikkasatuloilla. Jotain erikoisia satulavöitäkin ois kivaa saaha lisää 😄 Voin minäkin jotain näistä piirrellä toki 🙂

• @luna-laakso piirrä ihmeessä, voi eri varustekaupoissa samoja tuotteita olla!

• Raviharrastajat

Itsekin pitkään unelmoinut omasta varustekaupasta. Sellaisesta mistä löytyy kaikkea erikoista ja omia erikoismallistoja… Ehkä joskus.

Varmasti tulen ihastelemaan teidän kauppaa kun aukeaa! ❤

• Haavelit tuosta, että ostaja voisi valita värin… Tuli vain mieleen, että jos värjääminen ostajan toimesta olisi sallittua, niin silloinhan jokainen saisi just sen väriset, kun tahtoo 😄 Mun muistin mukaan yhdessäkään varustekaupassa ei tämä ole sallittua 😄

• Ihan mahtava idea toi, että tollasella ”sliderilla” sais valittua varusteen värin, itellä ei ikinä olis tullut mieleenkään… Tietenkin toteutus voi olla aika monimutkaista (en tiedä onnistuuko tuollainen edes?) 😄

• @jaanak onhan se yksi vaihtoehto, mutta tuolla värihöskällä ei tarvitsisi edes sitä tehdä. 😄 Yritän selvittää millaisella työllä sen sais aikaan.

@Theo kyllä siihen varmasti joku keino on, eri asia riittääkö omat taidot sellaisen väkertämiseen!

• Entä jos tekee vaan linet varusteisiin ja ostaja saa sitten värittää itse jollain ohjelmalla?

• @nikki se on just toi mitä JaanaK ehdotti! Kuten sanottu, onhan sekin yksi vaihtoehto, mutta tuollainen ohjelma olis aika kätevä.

• @PihlaK Näköjään vois ottaa silmän käteen ja lukea, sori 😂 Mutta siis en usko, että kuvaa pystyy koodilla värittämään (jotta voisi vain syöttää hex-koodin ja saada esim. suitsien linet täytettyä kyseisessä värillä), vaan eri värivaihtoehdot pitää tehdä kuvina ja sitten lisätä sivuille. Toisin sanoen joutuisit tekemään jokaiselle hex-koodille kuvan. Joku viisaampi korjatkoon, jos asia ei ole näin. @Loci lla on vähän samantyyppinen homma nimittäin täällä, mutta tässäkin kuvat on valmiiksi tehdyt, koodi vain näyttää syötettyihin tietoihin täsmäävän kuvan.

• @nikki ei haittaa! Ja joo en tiedä, ehkä javalla (tms.) voisi saada jotain, mutta se kaipaa kyllä paljon tutustumista 😅 Tuon olenkin nähnyt, oikein kiva systeemi.

9

916
Users

12.1k
Topics

222.9k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.