Navigation

Virtuaalifoorumi Keskusta

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Musiikkikeskustelu

Off Topic
    27
    151
    2695
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Mircea
      Mircea @Alexiina C. last edited by

@alexiina-c
      Olen kuunnellut, ja oon samaa mieltä KUUMAA:n biisistä, jotenkin tykästyin siihen. Portion Boysin kappale jostakin syystä huutaa vähän liikaakin Euroviisuja :'D Liikaa yritystä. Cha cha cha (ilmeisesti tämän hetken yleisön suosikki?) oli mielenkiintoinen kappale muuten mutta sen sanoitukset kyllä pilaa sen, en yhtään fiilaa näitä kännäämisbiisejä 🙄

VRL-14903
      Arrowhill

1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • Hazel
        Hazel @Alexiina C. last edited by

@alexiina-c oon kuunnellut!

Mä taas päinvastoin tykkään kaikista kappaleista jollain tapaa. Mun mielestä UMK on nostanut tasoaan ihan huikean paljon tänä vuonna edellisvuosiin verrattuna 🙂 Robinin ja Lxandran kappaleet on ehkä vähiten omaan makuun, mikä on kyllä harmi, koska Robin olis ollut varmasti ihan huikea jollain toisella kappaleella.

KUUMAA on oma lemppari ja tuo niiden kappale on soinut päässä julkaisupäivästä saakka vähän väliä 😄 KUUMAA on kyllä muutenkin ihana! Ihastuin heidän muuhunkin tuotantoonsa viime vuoden puolella. Oon iloinen heidän puolestaan, että ura on lähtenyt nousukiitoon 🙂 Aika perus iskelmäpoppiahan he tekevät, mutta heidän biisiensä sanat ovat ihan mielettömän kauniita ja melodiat mukaansa tempaavia.

Ääneni annan kuitenkin kisassa ehkä Käärijälle siitä syystä, että se on mielestäni mukavan erilainen ja oikeastaan outokin kappale. Se on myös saanut jo nyt aika paljon positiivista huomiota ulkoimaisia viisufaneja myöten. Mutta ymmärrän toki, ettei se kaikkiin iske - eihän nuo sanoitukset mitkään kauhean kummoiset ole 😅

Kansallisaarteiden vaalimista Kaihovaarassa (muistoissa) :: sekalainen sakki tarinahevosia piskuisessa Kavalniemessä :: piirroshevosia Vihiniemen kartanomiljöössä
        VRL-14333

1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • Sirpa
          Sirpa @Alexiina C. last edited by

@alexiina-c
          No nyt sain kuunneltua nuo UMK-biisit ja kyllähän on pliisut nyt tänä vuonna.
          Portion Boysin kappale sentään vähän nauratti, mutta @Mircea n kanssa samoilla linjoilla, että haisee vähän liikaa Euroviisuilta. Olisi kyllä hyvä myötähäpeä-biisi siellä... Sama myös tuo Käärijän kanssa, en minäkään ole varsinaisesti noiden kännäysbiisien fani ole.

Robinin biisi meni täysin ohi korvien jättämättä mitään muistijälkeä, hajuton, mauton ja mitätön. (Robin oli se, jota mä en tiennyt suomalaiseksi artistiksi lainkaan. Kertonee jotakin mun musiikkitietämyksestä.) Lxandran biisi ei ollut juuri sen parempi vaikka toisen tyyppinen. Tietysti tällainen balladi voisi toimia Euroviisuissa, mutta tuskin Suomella.

Keiran kappale on myös tuollainen hyvin perinteisen oloinen viisuehdokas, näitä on kolmetoista tusinassa. Periaatteessa voisi toimia, mutta edelleen: tuskin Suomen kappaleena, kun ei ole tarpeeksi kivoja naapureita nostamassa pisteitä (älkääkä nyt tulko sanomaan että viisuissa pelkästään musiikista olisi kyse).

Benjamin on aika ookoo noin kappaleena tai on siinä ainakin rytmi kohdillaan, sanoo vanha eurodance-fani. KUUMAA on kivahko myös, mutten tiedä että onko sen enempää. Sen alusta tulee nopeasti mieleen You Only Live Twice.

Minkä noista nyt sitten valikoisi, niin en tiedä.

Ionic / Gin Ahaltek / blogi

• turjake
            turjake last edited by

Seuraan joka vuosi ruotsin euroviisukarsintoja innolla ja nyt tuli kyllä uusi lemppari! Countrymusa ei ole ehkä eka valinta mutta tämä on kyllä vaan omasta mielestä super hyvä jostain syystä 😄

turjakevirt@gmail.com

• Sirpa
              Sirpa last edited by

No, se on nyt sitten Käärijä ja Cha Cha Cha valittu ja kauhea hype. En ihan ymmärrä että millä rahkeilla (koska kyllähän tässä vaiheessa useinkin Suomen ehdokas on jossain random-vedonlyönti-listoilla korkealla kun puolia osallistujista ei ole vielä valittu).
              Ergo: tuskin pääsee finaaliin 😏

Alexiina C. 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • Helga
                Helga Piirrosharrastajat last edited by

@Sirpa Mark my words Käärijä VOITTAA koko Euroviisut! 🎇

Helgan piirroshevoset
                🍂 Llanwenarth Stud 🍂
                Stall Erikstorp & Twin Falls Farm

Sirpa 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • Sirpa
                  Sirpa @Helga last edited by

@helga said in Musiikkikeskustelu:

@Sirpa Mark my words Käärijä VOITTAA koko Euroviisut! 🎇

Palaamme asiaan sitten 😁 (Ei sillä, olisihan se hienoa, mutta sallittehan skeptisyyteni.)

• Alexiina C.
                    Alexiina C. @Sirpa last edited by

@sirpa Cha murskasi UMK:n kyllä ylivoimaisesti. Kuulun vähemmistöön, joka kappaleesta ei pidä 😔 Korvamato se tosin on, sitkeä vieläpä. Voisin noin muuten tykätä, jos laulaisi jostain muusta aiheesta... Mutta eihän sitä tiedä, jos iskee yhtä kovaa maailmalla muuallakin! Ei olisi eka kerta, kun Suomi pärjää jollain vähän... epätavallisemmalla biisillä 😌

Profiili | Orange Wood Ranch | WRJ | PJ | VIPOS

• Hazel
                      Hazel last edited by Hazel

Mun täytyy tulla nyt hehkuttamaan vielä erikseen KUUMAA-bändiä tänne 😄 Mulla ei teinivuosina ollut mitään varsinaista fanituksen kohdetta, niin elän nyt sitten parikymppisenä tällaista oman elämäni fangirl-vaihetta :DD

Mun mielestä on ollut ihana seurata bändin haastatteluja. Puhuvat tosi kauniisti toisistaan ja vaikuttavat ihan mahtavilta tyypeiltä kaikki. Ja lisäksi itseänikin on ihan yllättänyt, miten paljon oon tykästynyt heidän biiseihinsä. Sanoitukset ovat tosi kauniita ja saavat suomen kielen kuulostamaan tosi hienolta.

Ylivoimainen, Tulipalo ja Oo vielä sekunnin mun ovat olleet niin soitettuja radiossa, että ovat varmasti monelle tuttuja. Mutta näiden lisäksi haluaisin nostaa esille kappaleet Edelleen sua ja Tuiki tuiki, joissa on mielestäni hyvin kauniit sanoitukset. Jälkimmäinen on ilmeisesti ollut myös jonkin suomalaisen sarjan kohtauksessa ja mulle tulee ainakin tuosta kappaleesta muutenkin vähän sellaiset elokuvavibat, että voisin hyvin kuvitella tän jonkun elokuvan soundtrackiksi. Kolme toivetta ja Huuda lujempaa ovat myös kivoja kipaleita.

Kansallisaarteiden vaalimista Kaihovaarassa (muistoissa) :: sekalainen sakki tarinahevosia piskuisessa Kavalniemessä :: piirroshevosia Vihiniemen kartanomiljöössä
                      VRL-14333

Alexiina C. 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • Nikki
                        Nikki last edited by

@Hazel Mihinkää muuhun liittymättä, osa meistä oli fan girleja teininä ja on edellee kakskymppisenä 😂💕 Ikinä ei oo liian vanha!

Sex, death and money, it's the Gospel here in Dragontown
                        harakkasyndrooma.net

1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • Alexiina C.
                          Alexiina C. @Hazel last edited by

@hazel On nättejä! Ylivoimainen oli ainoa tuttu entuudestaan (no, UMK:sta...) ja siitä tykkäsinkin tosi paljon 😄 Oo vielä sekunnin mun toi mieleen jonkun ihan muun biisin (tai siis yksi kohta kertosäkeestä vain), ja nyt jään kiusaamaan aivoja, että minkä 🤔 [EDIT: Anthonion, älkää kysykö miten tai miksi, korvani vain on kuulevinaan jotain pientä samaa jossain]

Tällä ilmansuunnalla on viime aikoina popitettu nupit kaakossa Ave Maríaa kaikilla mausteilla 😄

Profiili | Orange Wood Ranch | WRJ | PJ | VIPOS

• 1
                          • 2
                          • 3
                          • 4
                          • 5
                          • 6
                          • 7
                          • 8
                          • 8 / 8
                          • First post