M: Suntuubiulkoasuja!

• Myyntiin on äskettäin erinäisistä syistä tullut kaksi tilausulkoasua, jotka etsivät nyt siis uusia koteja.

’88, pääasiallisen värisävynsä (88aa88) Hex-koodista nimensä saanut sinivihreä ulkoasu. Sopinee parhaiten brittiläiselle ponitallille, mutta miksei tavalliselle ponitallille, ratsastuskouluun tai oikeastaan minne vain. Hinta 200 sanaa (sis. asennus & halutun tekstin lisääminen ylägrafiikkaan). Tekijänoikeudet löytyvät etusivulta, kaikki käytetty materiaali on vapaasti kopioitavaa.

Pv-setti, sisältää vihreän ja punaisen version. Myydään ainoastaan yhdessä! Näissä on mapattava navigaatio, navigaation kategoriat tulevat siis La Belle Aurore-fontilla (otsikko 2:n fontti) ylägrafiikkaan. Hinta on 400 sanaa sisältäen asennuksen & halutun tekstin lisäämisen ylägrafiikkaan. Kaikki käytetty materiaali on vapaasti kopioitavaa, ja tekijänoikeudet löytyvät etusivuilta.

• Suomenhevoskasvattajat

Toi '88 on tosi nätti 😍

• @Hazel Superhalpaki vielä, mun tilarit maksaa ~600 sanaa 😏

• ⬆

• Saa nää euroillakin ostaa, jos tahtoo. Tarjoa!

• ⬆

• Lisätty uusi ulkoasu!

• Eikö kelpaa? 🤔

• 🥀

• Sekalaisen sakin omistaja

Kaikki aivan ihania! ❤ Mietin et Subtle Red vois sopia kivasti Naavantörmän pikku ponitalli meininkiin… 🤔

• @Anna Osta pois vaa 😏

Ähh… ehkä mä sorrun, kun aina haaveillut uniikeista ulkoasuista talleille ja tää ois just täydellinen sekä suht halpa vieläpä 😂

• @Anna Onhan toi ny halpa ku mikä, vaan 33% mun normihinnasta 😉

Ohhoh, herranjumala! Tuntuu ihan siltä, että seisois lidlin alelaarin eessä xD

• @Anna Pistetään siis pakettiin? 😉

Juu, kyllä kiitos! (ja nyt seison lelukaupan tiskin eessä joulun alla xD)

• @Anna No nythän on marraskuu eli käytännössä joulukuu eli joulu 🤔 Mä laittelen sulle privaa tosta!

Jes 👍

• ⬆ Viekää pois vaa!

• Ostakaa noi loputkin pois vaan ⬆

9

862
Käyttäjät

11.2k
Aiheet

204.8k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.