♡ Jakurahaka porotila etsii toista ylläpitäjää! ♡

• Toinen ylläpitäjä Jakurahaalle & mahdollisesti myös vPHY:lle

alt text

Minulla on jo useampi rauta tulessa, Ansamaa ja tuleva barokkitallini tulevat kuitenkin olemaan ne joihin haluan keskittyä enimmiltä osin. Aloitan taas - hitaasti, mutta varmempana kuin pitkiin aikoihin - opiskelun, joka tulee viemään osan ajastani että jaksamisestani. Haluaisin kuitenkin että Jakurahaka edistyisi ja pysyisi edes hiukan aktiivisempana, onhan se kuitenkin periaatteessa ensimmäinen laatuaan. Myös virtuaalisen poronhoitoyhdistyksen johtoon on mahdollista päästä, sen haluaisin kuitenkin siirtää pois bloggerista jos näin käy (tätä voidaan miettiä yhdessä jos joku haluaa yhdistyksen ylläpitoon).

Mikäli olet kiinnostunut virtuaaliporoista, mutta et halua luoda sellaista kokonaan tyhjästä, Jakurahaka olisi varmasti kiva. Saisit luoda tuontiporoja, myydä Jakuran kasvatteja (jotka saat tehdä haluamistasi yhdistelmistä), kisauttaa kaikkia poroja ja järjestää meidän puitteissa kilpailuja. Tätä varten jakaisin tietysti kirjautumistiedot Jakurahaan altervista tilille ja voin neuvoa käytön (todella yksinkertainen). Porojamme saa myös kuopata, kunhan jättää edes yhden jälkeläisen ja sivut talteen. Ainoat toiveeni ovat, että ulkoasua ei vaihdeta/muokata kysymättä tai tekstejä poistella, niitäkin saa muokata jos ensin kysyy. Kaikkeen muuhun on oikeastaan lupa. // Jakuraan saa myös tuoda pari hevosta, koiraa ja/tai tarinoida paikan arjesta, voidaan myös luoda foorumi tätä varten. Olen kaikelle avoin!

alt text

Sen sijaan vPHY:n johdossa saisit vapaat kädet sivujen muokkaukseen ja harrastuksen edistämiseen. Velvollisuuksiin kuuluisi vain porojen lisääminen listaukseen (ellei joku velho tee meille sellaista automaattista listalle lisäävää toimintoa). Muuten saisit keksiä vaikka uusia lajeja tai kenties linjoja kasvatuksille. Voimme halutessasi luoda myös uuden yhteisen gmail tilin yhdistykselle, niin voimme molemmat lukea tulevaa postia. (käytän nykyistä mailia kaikkiin virtuaalijuttuihini, joten se ei sikäli käy).

Tämä ei kuitenkaan tarkoita että hylkäisin Jakurahaan tyystin, vaan se joutuu luultavasti vielä nykyistäkin enemmän takavasemmalle. En oleta että - mahdollisesti sinä uusi ylläpitäjä - kokoajan myöskään mitään tekisit, mutta jos meidän kiinnostus puuskat sattuisivat sopivasti vuorotellen, pysyisi tila jo puolet aktiivisempana xd. Ps. mä oon etsinyt netistä kasan ihania porokuvia, jotka jaan mielelläni uudelle tyypille, jotta voi pistää ne käyttöön halutessaan.

💌 Jos yhtään kiinnostaa tai herättää vaikka lisäkysymyksiä, minulle voi laittaa joko keskustassa yksityisviestiä tai mailiin: poronhoitoyhdistys@gmail.com

alt text

• Ihana idea! 😊 Lähtisikö Nuhtte hoitamaan maskotin hommaa Trottúriin? 🙂

• @shannon Kiitos! Ja se lähtee teille oikein mielellään ❤ Ilmoittele vaan sitten kun saat sivuja valmiiksi!

• Siis apua, nyt mäki haluan porolan! Tulisko Nihkul meille lappiin, työsuokkien keskelle? 😄 Voitais tuoda pari poroa ja tehdä näistä pieni lauma, saadaan heti lisää verta virtuaaliporoihin ❤

• @bellatrix Wow! Kuulostaa erittäin hyvältä! Lähtee teille siis 😍

• Kouluratsastajat

Oi miten ihana, eksoottinen idea! 😍 Harmi että nämä kasvatit kerkesivät jo mennä, mutta olen tarkkana seuraavia kasvatteja varten😇😉

• @luna-laakso Parhaillaan suunnittelen millaisia poroja toisin että saataisiin lisää nyt lisää myyntiin kerta näistä porukka tykkää! ❤ päivittelen uudet vasat tähän topaan heti… ja kiitos kaunis ihanista kehuista!

• Kouluratsastajat

@hilla oi miten ihanaa! Porot on kyllä tosi suloisia! Maskotteina, harrastusporoina, kasvatuseläiminä? En tiedä, mutta silti porokuume iski😂 Houkuttais toi porohoitolan perustaminen

• @luna-laakso Lisäsin nyt vielä kaksi vasaa, haluatkos tuon toisen? 🙂

• This post is deleted!

• Hei näin värihirmuna mua kutkuttais jompikumpi vasa Gáhteriinnásta, voisinko siis vaihtaa varauksen? 🙂 Mulle ihan sama kumpi niistä 😄

• @bellatrix Joo tietenki, jos vaikka vaihtus tuohon Duláan? 🙂

• Aivan ihana idea! Lappi-fanina olen aina ihan fiiliksistä kaikkeen Lappiin liittyvästä. Omien Lappireissujen kohokohtana on juurikin porot, joita jaksan ihmetellä ja ihastella aina kun sellaisen nään. ❤

Itse salaa haaveilen Lappiin sijoittuvasta tallista ja sinne olisi myös poroja tulossa. En uskalla vielä tarjota näistä kasvateista, koska talli ei ole vielä kuin ajatuksen tasolla, mutta toivon, että jatkossakin tulee porovasoja myyntiin tai vaihtoehtoisesti voisi tulla “tilaria” pyytämään. 😊 Semi-tarinaharrastelijana varmasti osallistuisin innokkaasti tapahtumiin, jos joskus sellaisia järkkäät. 🙂

• @sylvi Mulla on itsellä oikeestaan aika sama, rakastan lappia ja meillä onkin siellä mökki jonne oon aina innoissani menossa ja toivon näkeväni matkalla paljon poroja. Aina voi tulla viekkuun kyselemään vasaa kun siltä tuntuu, teen kyllä tilareita mielelläni. ♥

• Voi, voiskohan Nihkul lähteä meidän bordercollieiden paimennettavaksi? 😍 suunnitelmissa meillä on ollut lampola pitkän aikaa, ja miksipäs ei porotokankin alku olisi paikallaan! Ihana idea!

• @sparkle Joo toki lähtee! Ilmoittele sivuja kun valmista 🙂

• Lähtisikö Áilon Myyränkoloon (linkki alla) Kainuuseen? En minä tiedä mitä sillä tekisin, paitsi ihailisin 😂 Ehkä jotain tarinointia luvassa.

• @ireth Joo toki jos nuo myyntiehdot on kuitenkin ok 🙂 Linkki ei muuten jostain syystä toimi 😕

• No kappas, unohtunut laittaa oikea linkki 😂 Hyvä kun sanoit! http://myyris.irppasen.net/

Myyntiehdot on juu ok! 🙂

• @ireth Joo nyt näkkyy ja Myyränkolo vaikuttaa oikein kivalta!

7

962
Users

12.7k
Topics

237.1k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.